FreePrograms.me

Яндекс поштасына қалай кіруге болады?

Как войти в Яндекс почту?


Біз пошта жәшігі деп есептейміз Яндекс сіз әлдеқашан тіркелгенсіз. Дегенмен, сіз өзіңіздің электрондық поштаңызды қалай тексеруге болатынын білмейсіз бе? Мен сізді сендіремін, бұл өте қарапайым. Енді біз мұны кезең-кезеңімен тексереміз. Әрбір пошта жәшігінің өз атауы бар, оның ортасында міндетті түрде символ орналастырылады @ (ит). Осы «иттен» кейінгі барлық нәрсе сізге пошта қызметін ұсынған сайттан басқа ештеңе емес. Сондықтан, поштаны және фотосуреттерді тексеру, жіберу үшін сіз осы поштаны бұрын тіркеген сайтқа өтуіңіз керек.

Ұсыныс: Яндекс браузерінде Яндекс поштасымен жұмыс істеген дұрыс. Бұл бір компанияның әзірлемелері және олар бір-біріне сирек қайшы келеді. Сондықтан проблемалар азырақ туындайды.

Как войти в Яндекс почту?


Көріп отырғаныңыздай, оң жақта бізден тіркеу кезінде берген деректерді енгізу сұралатын пішін бар.

Шақырылған далада Логин тақырыбын басып шығару керек электрондық поштаңыз. Бұл аттың тек бірінші бөлігін @ өзіне дейін жазуға болады немесе оның толық атын жазуға болады. Далада Құпия сөз, әрине, пошта жәшігін тіркеген кезде пайдаланған құпия сөзді енгізу керек. Ешкім дәл қандай таңбаларды енгізгеніңізді көре алмайтындай етіп, оның орнына жүйе «жұлдызшаларды» басып шығарады. Құпия сөзді теру кезінде пернетақта орналасуының дұрыс болуы маңызды, дегенмен бірдеңе орын алса, жүйе сізге қателескеніңізді түсіндіреді.



Деректерді енгізгеннен кейін «Кіру» түймесін қауіпсіз басуға болады. Сонымен, біз пошта жәшігімізге кірдік, онда біз поштаны қабылдай аламыз немесе керісінше жібере аламыз.

Айта кету керек, Яндекс поштасы Интернеттегі ең танымалдардың бірі. Және бұл тек жарнаманың еңбегі емес. Оның жұмысыңызда пайдалы болуы мүмкін көптеген функциялары бар. Бұған уақытты үнемдемеңіз, оны мұқият қарастырыңыз. Сонымен, біз Яндекстегі поштаға қалай кіру керектігін түсіндік. Бұл операция сізге ешқандай қиындық тудырмады деп үміттенемін. Сізге Яндекс-тен осы қызметті пайдалануда сәттілік тілеймін.
19 жылдың 2016 ​​ақпаны 126
Түсініктеме
Суреттегі кодты енгізіңіз:*
Код оқылмайтын болса, оны жаңарту үшін суретті басыңыз
  1. Николай
    28 жылғы 2014 қазан 21:36
    Сәлем. Кодты смс арқылы алдым, енгіздім, тіркелдім, бірақ пошта ашылмайды. Поштаға кіруге көмектесіңізші.
  2. adminvag5
    29 жылғы 2014 қазан 19:16
    Николай, сіз жүйеге кіруге тырысқанда сайттың нақты не көрсететінін жаза аласыз ба?
  3. марина
    23 жылғы 2014 қараша 22:03
    Қайырлы күн! Мен ноутбуктен Яндекс поштасына кіре алмаймын Мүлдем ашылмайды, тіпті парольді қалпына келтіру де жұмыс істемейді. Жауап - Internet Exp бетті көрсете алмайды. Мен ештеңені түсінбеймін. Поштада ақаулық болған кезде мен планшетте барлығын жасадым, бірақ бұл жерде ол жұмыс істемейді. Мәселені шешуге көмектесіңізші (((Рахмет. Марина
  4. adminvag5
    25 жылғы 2014 қараша 20:46
    Марина, бұл тек IE-де немесе басқа браузерлерде де мәселе ме?
  5. Елена Валерьевна
    20 жылғы 2014 желтоқсан 18:12
    Барлығы жақсы, бірақ аздап ақымақтар үшін, мен өзімді айтқым келеді, кэш, браузер және сол сияқты барлық ұғымдарды шешу керек еді. Мен мұны планшетте бір жерден көрсем ғой. Рақмет сізге.
  6. Игорь
    21 жылғы 2014 желтоқсан 23:07
    Сәлем! Мен пошта жәшігіне кіре алмаймын, себебі мен оны ұзақ уақыт тексермегендіктен және құпия сөзімді ұмытып қалдым. Жалғастыру үшін олар бақылау сөзін сұрайды, бірақ мен бұл жай есімде жоқ. Маған оны анықтауға және поштаны ашуға көмектесіңіз, өйткені жұмыстан өте маңызды хаттар сонда аяқталды.
  7. adminvag5
    23 жылғы 2014 желтоқсан 16:32
    Елена Валерьевна, кез келген іздеу жүйесіне «компьютерлік терминдер» немесе «компьютерлік сленг» деп терсеңіз болғаны, бірінші сілтеме сізге компьютер туралы барлық дерлік түсініктерді береді.

    Игорь, бұл жағдайда көмек алу үшін Yandex қолдау қызметіне хабарласқаныңыз жөн http://help.yandex.ru/direct/?id=926173
  8. Леонид
    21 қаңтар 2015 21: 04
    Қайырлы күн. Жұмыс үстеліне пошта таңбашасын қоюға көмектесіңіз (Win XP) Жұмыс үстелінде төте жолды жасау үшін басыңыз - мен Outlook Express жазамын және оған жауап ретінде Outlook таңбашасын сүйреп апардым жұмыс үстелі, бірақ мен оны ашқанда, пошта әлі де көрінбейді және кесте Outloorf!
  9. Николайбогданович
    21 қаңтар 2015 22: 03
    Леонид, C дискісіне (немесе Microsoft Office орнатылған дискіге) өтіңіз, кеңсе жиынтығы бар қалтаны ашыңыз, содан кейін Outlook Express белгішесін табыңыз. Содан кейін осы белгішені тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, «Жұмыс үстеліне жіберу (жарлық жасау)» тармағын таңдаңыз.
  10. Ольга
    13 сәуір 2015 жыл 18:49
    Мен планшет сатып алдым, бірақ Яндексті қалай пайдалану керектігін және жүйеге кіруді білмеймін. Мен өз атым мен паролімді енгіземін, содан кейін не істеу керек?
  11. Николайбогданович
    15 сәуір 2015 жыл 10:54
    Ольга, http://www.yandex.ru/ сілтемесін орындаңыз. жоғарғы оң жақ бұрышта жазу поштасы бар және сізге логин мен парольді енгізу керек
  12. Олеся
    29 жылғы 2015 мамыр 12:20
    маған аватар суретімді Яндекс поштасына қалай қоюға болатынын айтыңызшы, мен ұялы телефоныма тіркелдім, енді мен өз поштама компьютер арқылы кіргім келеді, ол жұмыс істемейді, маған қалай кіруге болатынын айтыңыз))
  13. Николайбогданович
    31 жылғы 2015 мамыр 22:33
    Олеся, http://www.yandex.ru/ сілтемесін орындаңыз, жоғарғы оң жақ бұрышта пошта жазуы бар, сол жерде логин мен парольді енгізіңіз.
    Аватарыңызды өзгертуге немесе мына жерге қоюға болады https://passport.yandex.ru/auth?retpath=https%3A%2F%2Fpassport.yandex.ru%2Fpass
    порт%3Fmode%3Dpassport&ncrnd=80682
  14. ирина
    4 жылғы 2015 маусым 22:46
    Мен поштама кіре алмаймын
  15. Николайбогданович
    9 жылғы 2015 маусым 10:52
    Ирина, мына сілтеме https://mail.yandex.ua/ Егер бұл жұмыс істемесе, http://help.yandex.ru/direct/contact-us.xml қолдау қызметіне хабарласыңыз.
  16. ирина
    26 жылғы 2015 маусым 00:04
    Мен электрондық поштаны және құпия сөзімді көрсетемін, бірақ электрондық поштама кіре алмаймын, не болды?
  17. Николайбогданович
    30 жылғы 2015 маусым 11:34
    Ирина, мына сілтеме https://mail.yandex.ua/ Егер бұл жұмыс істемесе, http://help.yandex.ru/direct/contact-us.xml қолдау қызметіне хабарласыңыз.
  18. Людмила Серафимовна Емелина
    26 жылғы 2015 тамыз 11:01
    Мен компьютерге отырдым. Мен TOLOKA веб-сайтында тіркелдім - бұл Yaedex, олар менен пайдаланушы атын табуды сұрады. кеңестен мен miss.liud-emelina таңдадым, себебі \. Басқа ештеңе болған жоқ. Ал енді пошта осымен де, ескімен де мисс болды [электрондық пошта қорғалған] жоғалып кетті
    Жаңа диск пайда болды, бірақ ескі дискіде көптеген ақпарат бар. Не істеуім керек?
    ЛЮДМИЛА
  19. Владимир
    8 қыркүйек 2015 жыл 16:35
    Сәлем. Кейбір сайттарға кіру кезінде құпия сөзге қатысты мәселе бар. 23.07.2015 тіркелгінің ұсынысы бойынша құпия сөзді өзгертті. Маған қазіргі жағдайды шешуге көмектесіңізші. Құрметпен, Владимир Степанович Баранов.
  20. Қайт.15
    8 қыркүйек 2015 жыл 18:01
    Владимир, біз қандай сайттар туралы айтып отырмыз? Сіз Yandex.Mail-де құпия сөзіңізді өзгерттіңіз бе?
  21. Полина Батовская
    13 қыркүйек 2015 жыл 14:14
    Сәлем, менде бірдей мәселе бар. Мен Симферопольде тұрамын, қазір Яндекстегіні аша алмаймын. Осылайша пошта бөлімшесі 16000 XNUMX хат жинады. Компьютердің жады жеткіліксіз. Бірақ хаттарды жою үшін поштамды аша алмаймын. Бізде қазір басқа орыс телефон нөмірі бар.
  22. Қайт.15
    13 қыркүйек 2015 жыл 20:44
    Полина Батовская, егер сіз Yandex.Mail жүйесіне кіре алмасаңыз, кіруді қалпына келтіріп көріңіз. https://passport.yandex.ru/passport?mode=restore
  23. Жора Ергешов
    15 қыркүйек 2015 жыл 10:22
    Қымбатты Мырзалар! Пошта қызметіне не болғанын білмеймін, бір жылға жуық уақыт бойы Яндекс арқылы тікелей кіре алмай жүрмін, әрқашан қандай да бір қоқыс шығады - үлкен көк көлбеу көк, бір уақытта болғаны жақсы. Мен Яндекстегі поштаны mail.ru арқылы байланыстырдым. (бір коллектор) Яндекс поштасын толық пайдалану үшін не істеу керектігін түсіндіріп беріңізші?
  24. Қайт.15
    15 қыркүйек 2015 жыл 10:31
    Жора Ергешов, Яндекс.Поштаға басқа компьютерден кірсең, дәл солай шыға ма?
  25. Валерий
    28 жылғы 2015 қазан 12:42
    Құпия сөзімді ұмытып қалдым, мен көрсеткен сүйікті тағамды есте сақтауымды сұрайды. Мен поштаны бұрыннан орнатқанмын, тағам есімде жоқ. Құпия сөзімді өзгерту үшін телефоныма электрондық пошта арқылы код жіберуге болады ма?
  26. Қайт.15
    28 жылғы 2015 қазан 14:57
    Валерий, егер сіз поштаны пайдалану кезінде телефон нөмірін байланыстырмаған болсаңыз, SMS арқылы поштаңызды қалпына келтіре алмайсыз. https://passport.yandex.ru/restoration/form арқылы бақылау жауабын көрсету процесін айналып өтуге болатын рұқсатты қалпына келтіру бетіне өтіңіз.
  27. Наталья
    15 жылғы 2015 қараша 10:03
    Парақтан шықпай электрондық поштаны қалай көруге болады
  28. галена
    4 жылғы 2015 желтоқсан 14:31
    Мен ескі электрондық пошта мекенжайыма кіре алмаймын, логин мен пароль есімде қалды, кіруге көмектесіңіз
  29. Қайт.15
    4 жылғы 2015 желтоқсан 15:26
    Галина, сіздің поштаңызды ұзақ уақыт әрекетсіздіктен кейін жүйе бұғаттаған болуы мүмкін. Кіруді қалпына келтіру үшін пішінді толтырып көріңіз. https://passport.yandex.ru/restoration/form
  30. галена
    5 жылғы 2015 желтоқсан 16:32
    менің поштамды Яндекстен табыңыз
  31. Юрий
    14 жылғы 2015 желтоқсан 12:20
    Неліктен электрондық поштамды ашқанда «құпия сөзді өзгерту» қалқымалы болады?

    Неліктен электрондық поштамды ашқанда «құпия сөзді өзгерту» деген жазу пайда болады?
  32. Қайт.15
    14 жылғы 2015 желтоқсан 16:43
    Юрий, мәселең туралы көбірек айт. «Құпия сөзді өзгерту» хабары қай жерде және қай уақытта көрсетіледі, сіз оны шешу үшін не істеуге тырыстыңыз.
  33. Dtybfvby
    22 жылғы 2015 желтоқсан 11:25
    Мен Яндекс поштама кіруден шаршадым
  34. Қайт.15
    22 жылғы 2015 желтоқсан 17:02
    Dtybfvby, мәселеңізді толығырақ сипаттаңыз
  35. Илья
    2 сәуір 2016 жыл 19:24
    Мен Яндекс поштасын аша алмаймын [электрондық пошта қорғалған]
  36. Қайт.15
    2 сәуір 2016 жыл 20:52
    Илья, жүйеге кіруге тырысқанда экранда не көрсетіледі?
  37. роман
    5 сәуір 2016 жыл 16:50
    Не болып жатыр, мен логин мен парольді білемін және Яндекс пошта жәшігіне кіре алмаймын.
  38. Қайт.15
    6 сәуір 2016 жыл 09:24
    Роман, мәселе барлық браузерлерге қатысты, сіз жүйені вирустарға тексердіңіз бе? Мобильді құрылғылардан кіру дұрыс па?
  39. Светлана
    15 сәуір 2016 жыл 12:37
    Мен поштама кіре алмаймын
  40. Грегори
    6 жылғы 2016 мамыр 19:31
    Мен электрондық поштама кіре алмаймын, ол қате құпия сөзді айтады.
  41. Қайт.15
    7 жылғы 2016 мамыр 08:37
    Грегори, құпия сөзді қалпына келтіру процедурасын қолданып көріңіз.
  42. Наталья
    28 жылғы 2016 мамыр 00:37
    Мен Windows 10 жүйесіне ауыстым, ескі электрондық поштам жоғалып кетті. Құпия сөз есімде жоқ. Сәлемдемелерді қадағалайтын хаттар әлі де бар. Қалай қайтаруға болады?
  43. Қайт.15
    28 жылғы 2016 мамыр 11:31
    Наталья, сізге Яндекс бетіндегі құпия сөзді қалпына келтіру процедурасынан өту жеткілікті
  44. Владимир
    17 жылғы 2016 маусым 11:59
    Менің электрондық поштам компьютерден жоғалып кетті Мен оны қалпына келтіру және парольді өзгерту қиынға соқты. Ол екі күн өмір сүрді және қайтадан жоғалып кетті. Соңғы уақытқа дейін ешқандай проблемалар болған жоқ Менің әйелімнің электрондық поштасы әлі бар Мен себебін әлі түсінбедім 17
  45. Қайт.15
    18 жылғы 2016 маусым 09:10
    Владимир, сіз «жоғалып кетті» дегенді қалай түсінесіз?
  46. Тамара Николаевна
    24 жылғы 2016 маусым 16:38
    Сәлеметсіз бе, мен электрондық поштама кіру үшін парольді ұмытып қалдым, оны қалай қалпына келтіруге немесе өзгертуге болатынын айта аласыз ба?
  47. Қайт.15
    24 жылғы 2016 маусым 17:49
    Тамара Николаевна, Яндекстің негізгі бетінде жоғарғы оң жақ бұрышта кіру терезесі бар. «Пароль» бағанының жанында сұрақ белгісі бар, оны басу керек. Әрі қарай, экранда кіруді қалпына келтіру терезесі ашылады, онда сіз барлық жүйе нұсқауларын орындауыңыз керек.
  48. Иван
    14 жылғы 2016 шілде 17:11
    электрондық пошта қажет
  49. вячеслав
    17 жылғы 2016 шілде 14:23
    Сәлем мен Яндекс пошта жәшігіне кіре алмаймын. [электрондық пошта қорғалған]
  50. Қайт.15
    18 жылғы 2016 шілде 10:11
    Вячеслав, мәселені толығырақ сипаттаңыз. Экранда не көрсетіледі, мәселені шешу үшін қандай әрекеттерді орындадыңыз, мысалы, құпия сөзді қалпына келтіруге тырыстыңыз ба?
  51. марина
    27 жылғы 2016 шілде 11:02
    Сәлеметсіз бе, соңғы 10 күн бойы мен планшеттен электрондық поштама кіре алмаймын, мұны істеуге тырысқанда, электрондық пошта жүктеле бастайды, бірақ ешқашан ашылмайды, ол мені үйдегі компьютердегі интернеттен шығарып тастайды, бәрі жақсы жұмыс істейді, бұл не болуы мүмкін? МЕНІҢ поштам [электрондық пошта қорғалған]
  52. Қайт.15
    27 жылғы 2016 шілде 18:08
    Марина, құрылғыға пошта қолданбасын қайта орнатып, планшетті қайта іске қосып көріңіз. Көбінесе жүйеде жүйелік ақаулар болады, нәтижесінде мәселені шешуге көмектесетін қарапайым қадамдар жасалады.
  53. Илья Казначеев
    2 жылғы 2016 тамыз 20:33
    Біреу жойып жібергендей, мен поштамды аша алмаймын.
  54. Қайт.15
    3 жылғы 2016 тамыз 09:52
    Илья Казначеев, сіз поштаңызға кіруге тырысқанда, пошта жойылды немесе қате логин немесе пароль енгізілді деген хабарлама аласыз ба?
  55. Занакурминович
    17 жылғы 2016 тамыз 11:19
    рахмет za pomoscz!
  56. Мищарина Елена
    20 жылғы 2016 тамыз 06:55
    Менің компьютерім бұзылған және басқа біреудің есептік жазбасына кіре алмаймын. пошта
  57. Қайт.15
    20 жылғы 2016 тамыз 14:36
    Мищарина Елена, логин мен пароль дұрыс екеніне сенімдісіз бе? Құпия сөзді қалпына келтіру процедурасын орындап, жаңа құпия сөз орнатуыңыз әбден мүмкін.
  58. Александр
    13 қыркүйек 2016 жыл 13:35
    Пошта болды [электрондық пошта қорғалған]. Жүйеге кіре алмадым, жаңасын бастадым. бірақ бұрынғысында ақша мен ақпарат бар.
    телефондар жоқ. Тек жаңа электрондық поштаға кіріңіз, не істеуім керек???
  59. Қайт.15
    13 қыркүйек 2016 жыл 13:37
    Александр, пошта тіркелгіңізге кіруді қалпына келтіріп көріңіз, себебі... Онсыз сіз ондағы ақпаратқа қол жеткізе алмайсыз.
  60. fetser.erika
    27 қыркүйек 2016 жыл 08:55
    поштаңызға кіру кезінде мәселе туындаған сайын, ол ұялы телефоныңыз үшін экран сақтағышын көрсетеді, телефон Яндекспен және Интернетпен байланысты қолдамайды, телефонның ескірген модификацияларына қолдау көрсетпейді.
  61. Қайт.15
    27 қыркүйек 2016 жыл 09:26
    fetser.erika, онда біз сізге тек смартфонды жаңартуға кеңес береміз.
  62. Светлана
    27 қыркүйек 2016 жыл 17:48
    менің электрондық поштама қалай кіруге болады?
  63. Қайт.15
    28 қыркүйек 2016 жыл 08:14
    Светлана, егер сіз өз мәселеңізді толығырақ сипаттасаңыз, біз сізге көмектесуге тырысамыз.
  64. Иван
    28 қыркүйек 2016 жыл 22:06
    Электрондық пошта жәшігімді жоғалтып алдым
  65. Қайт.15
    29 қыркүйек 2016 жыл 09:26
    Иван, мен сіздің электрондық пошта мекенжайыңыз есіңізде жоқ екенін дұрыс түсіндім бе?
  66. Александр
    2 жылғы 2016 қазан 15:46
    Мен өзімнің электрондық поштама бара алмаймын, ол басқа біреудікі
  67. Қайт.15
    4 жылғы 2016 қазан 07:21
    Александр, электрондық поштаға кірген кезде браузерде басқа тіркелгіні көрсеңіз, кэш пен cookie файлдарын тазалап көріңіз.
  68. Валентина
    11 жылғы 2016 қазан 21:42
    Рахмет, бәрі өте қарапайым және түсінікті.
  69. Вера
    23 жылғы 2016 қазан 16:45
    Бұл менің мекен-жайым, осы уақытқа дейін маған жақсы қызмет етті. Бүгін ешқандай себепсіз мен оны аша алмаймын. Өйткені Мен поштамды аша алмаймын, ешкімге талап қоя алмаймын. Жаңа қорапты бастау керек пе? Құрметпен, бірақ Вера Громованы түсінбестен мен өз пікірлерімді көшіріп алдым

    Бір айдан астам еш қиындықсыз қауіпсіз пайдаланған пошта бүгін ашылмай қалды
  70. Қайт.15
    24 жылғы 2016 қазан 10:49
    Вера, сіздің түсініктемеңізден сіз құпия сөзді қалпына келтіру процедурасынан өттіңіз бе, әлде электрондық поштаңызға қол жеткізу үшін қандай да бір басқа қадамдардан өткеніңіз анық емес пе?
  71. райсароднева
    28 жылғы 2016 қазан 23:22
    Мен электрондық поштама кіре алмаймын, Раиса
  72. Қайт.15
    29 жылғы 2016 қазан 10:27
    raisadorodneva, сіз парольді қалпына келтіру процедурасынан өттіңіз бе?
  73. Джулия
    30 жылғы 2016 қазан 13:40
    Электрондық поштаны тегі, аты және туған күні бойынша қалпына келтіруге болады ма?
  74. Қайт.15
    31 жылғы 2016 қазан 07:45
    Джулия, жоқ, сізге жалғанған ұялы телефон арқылы немесе қауіпсіздік сұрақтарына жауап беру арқылы растау қажет.
  75. Ольга
    26 жылғы 2016 қараша 23:20
    Мен поштама кіре алмаймын. Көмектесіңіздер!!! Мен жаңа тіркелгі жасағым келмейді, мен Skype-ты аша алмаймын! Барлығы бір-бірімен байланысты! КӨМЕК!!! Мен пароль есімде жоқ. Мен кеңестерді қолдандым, бірақ ол жұмыс істемеді. Не істеуім керек ??? Ондай аккаунт жоқ немесе жойылды деп жазады. Мен оны жойған жоқпын!
  76. Қайт.15
    27 жылғы 2016 қараша 14:32
    Ольга, ең алдымен қалпына келтіру процедурасынан өту кезінде сіз көрсеткен логин дұрыс екеніне көз жеткізуіңіз керек. Егер бұлай болмаса, сіздің есептік жазбаңызды жүйе шынымен жойды деп күдіктенуіңіз керек, мысалы, ұзақ уақыт бойы тіркелгіңізді ашпаған болсаңыз. Бұл жағдайда, бұрынғы Яндекс логиніңізді қайта жасауға тырысып, тіркеу процедурасынан өтіп көріңіз.
  77. Панженская Людмила Михайловна
    28 жылғы 2016 қараша 19:24
    Мен осы электрондық пошта арқылы Яндекс поштасына кіре алмаймын..
  78. Қайт.15
    28 жылғы 2016 қараша 20:21
    Панженская Людмила Михайловна, сіз енгізіп жатқан логин мен пароль дұрыс екенін тексеріңіз. Есіңізде болсын, сіз жақында құпия сөзіңізді өзгерткен болуыңыз мүмкін. Егер сіз енгізген құпия сөздің дұрыс екеніне сенімді болсаңыз, қалпына келтіру процедурасынан өтуіңіз керек.
  79. Христачева Наталья Васильевна
    Маған электрондық поштама кіруге көмектесіңіз.
  80. Қайт.15
    15 қаңтар 2017 15: 44
    Наталья Васильевна, егер сіз өз мәселеңізді толығырақ сипаттасаңыз, сондай-ақ поштаңызға кіру үшін жасаған әрекеттеріңізді сипаттасаңыз, біз сізге көмектесуге тырысамыз.
  81. Лилиана
    30 қаңтар 2017 08: 04
    Мен пошта жәшігімді аша алмаймын, құпия сөзді дұрыс енгізіп жатырмын, не істеуім керек?
  82. Қайт.15
    30 қаңтар 2017 08: 15
    Лилиана, көп жағдайда поштаға кіруге байланысты мәселе дұрыс емес пароль болып табылады. Көрсетілген логин мен құпия сөздің дұрыстығын бірнеше рет тексеріңіз, басқа браузерден немесе құрылғыдан кіріп көріңіз. Осыдан кейін сіз құпия сөзді қалпына келтіру процедурасын орындауға тырысуға болады.
  83. Виталий
    3 жылғы 2017 ақпан 15:34
    Электрондық поштаңызға кірмеңіз. Мен парольдерімді ұмытып қалдым. Көмек. +7 921 9664792
  84. Қайт.15
    4 жылғы 2017 ақпан 10:32
    Виталий, сіз Яндекс веб-сайтында құпия сөзді қалпына келтіру процедурасын қолданып көрдіңіз бе?
  85. cfntyjdf hjpf
    8 жылғы 2017 ақпан 14:12
    Мен поштама кіре алмаймын
  86. Қайт.15
    8 жылғы 2017 ақпан 19:46
    cfntyjdf hjpf, логин мен құпия сөзді дұрыс енгізгеніңізді тексеріңіз. Осыдан кейін құпия сөзді қалпына келтіру процедурасын қолдануға болады.
  87. Алла Минкова
    11 жылғы 2017 наурыз 07:56
    Сізге көп рахмет, менде yandex.ru поштасы болғанына өте қуаныштымын, мен бір-бірімізді жоғалтпағанымызды қалаймын. Сізге барлық жағынан сәттілік. Алла Минкова, Томмот.
  88. Александр
    12 жылғы 2017 шілде 11:53
    Мен поштама кіре алмаймын, пароль есімде, логин есімде жоқ.
  89. Қайт.15
    13 жылғы 2017 шілде 21:57
    Александр, кіруді қалпына келтіру процедурасын орындап көріңіз, логиніңізді қалпына келтіруге мүмкіндік беретін қадамдар болуы керек.
  90. валенина
    13 жылғы 2017 тамыз 16:34
    Сәлем, компьютерді қалпына келтіргеннен кейін. Вирустан кейін. Мен өз әлеміме кіре алмаймын. қалай болу керек. және көптеген жылдар бұрынғы достар мен фотолар бар. Бұл сұмдық! Қалай . қалай болу керек!!!
  91. Қайт.15
    19 жылғы 2017 тамыз 08:47
    Валенина, егер сіз компьютерден mail.ru сайтына кіре алмасаңыз, енгізген деректеріңіздің дұрыстығына көз жеткізіп, осы процедураны басқа құрылғыдан, мысалы, смартфоннан орындап көріңіз. Егер сіз әлі де кіре алмасаңыз, құпия сөзді қалпына келтіру процедурасын орындаңыз.
  92. Гапонова Наталья
    5 қыркүйек 2017 жыл 22:32
    Маған жаңасын жасау емес, электрондық поштаны қалпына келтіру керек. Менің достарым бұл мекен-жайымды біледі, мен оны өзгерткім келмейді.
  93. Қайт.15
    7 қыркүйек 2017 жыл 17:19
    Наталья, тіркелгі деректерін енгізу терезесінде «Құпия сөзді есте сақтау» түймесін басып, жүйенің нұсқауларын орындаңыз. Есептік жазбаға қатысуыңызды растау арқылы сіз кіруді қалпына келтіре аласыз.
  94. ГРЕГОРИ
    10 жылғы 2017 қараша 13:21
    МЕН ЖАҢА ЭЛЕКТРОНДЫҚ АДРЕСТІ ЖӘНЕ YANDEX ҮШІН ЖАҢА ҚҰПИЯ СӨЗДІ ҰЙЫМДАСТЫРДЫМ. СІЗДІҢ КОМПЬЮТЕРІҢІЗ ОНЫ ТААНЫП, ОНЫ РҰҚСАТ БЕРГІСІ КЕЛМЕЙДІ, МЕНІҢ ТЕГІН ЖАСАМАЙДЫ, ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙДА ЯНДЕКС ПАСПОРТЫНЫҢ БІР ТҮРІ, ЖАҒДАЙ БІР ИНТЕРНЕТИКСІҢІЗДІ ЖАСАУ ҮШІН НЕГІЗГІ МҮМКІН ЕМЕС. ДҰРЫС БАС ТАРТАМЫН ФАШИЗМ ЖЕКЕ СІЗДІК СІЗДІК СӨЙЛЕГЕН РОБОТ ЖАСАДЫ, БІРАҚ ЖҰМЫСШЫЛАР МЕН ШАРУАШЫЛАР ҮШІН ПОЧТА ЖӘШІГІН ЖАСАУ ҮШІН ҚАРАПАЙЫМ БАҒДАРЛАМА ЖАСАЙ АЛМАЙДЫ БҰЛ СІЗДІҢ ПРОФА. САУ БОЛ, ЖӨТЕЛМЕ. БҰРЫНҒЫ ОДЕССИЯ ГРИГОРИ.
  95. Қайт.15
    11 жылғы 2017 қараша 08:04
    Қайырлы күн, Грегори. Біз ақпараттық ресурспыз және Яндекспен ешқандай байланысымыз жоқ. Дегенмен, біз сізге электрондық поштаны пайдалануды бастауға көмектескіміз келеді. Сіздің хабарламаңыздан мүлдем түсінікті емес: сіз тіркелгіні тіркедіңіз бе және жүйеге кіре алмайсыз ба, әлде бәрі тіркеу кезеңінде тұрып қалды ма? Бұл жүйеге кіру мәселесі болса, CapsLock пернесі белсенді екенін көремін. Пошта жәшігіне құпия сөзді көрсету кезінде сіз пернетақта орналасуын ғана емес, әріптердің жағдайын да ескеруіңіз керек.
  96. Владимир
    7 қаңтар 2018 02: 04
    құпия сөзімді ұмытып қалдым, не істеу керек
  97. Қайт.15
    7 қаңтар 2018 13: 07
    Владимир, құпия сөзді қалпына келтіру процедурасынан өту керек. Ол үшін авторизация терезесінде «Пароль» бағанында сұрақ белгісі бар белгішені таңдап, жүйенің қосымша нұсқауларын орындаңыз.
  98. үміт
    8 қаңтар 2018 18: 56
    қауіпсіздік сұрағына негізделген құпия сөзді қалпына келтіру... сұрақ: ананың қыз тегі - және басқа сұрақ таңдау мүмкіндігі жоқ, менде сұрақ бар еді: менің сүйікті әншімнің фамилиясы... неге сұрақ өзгермейді... беттерге ????
  99. Қайт.15
    9 қаңтар 2018 14: 22
    Тіркеу кезінде сіз үш қауіпсіздік сұрағын қоюыңыз керек еді деп үміттенемін. Құпия сөзді қалпына келтірген кезде жүйе бір кездейсоқ сұрақты көрсетеді. Қалпына келтіру процесін қайта бастауға болады, бірақ мәселе өзгеретіні шындық емес.
  100. Бронислав
    18 жылғы 2018 наурыз 02:42
    Мен поштама кіре алмаймын. Неліктен мұндай күрделілік?
  101. Қайт.15
    18 жылғы 2018 наурыз 09:52
    Бронислав, авторизациялау барысында қандай нақты мәселелерге тап болдыңыз?
  102. андрей
    18 жылғы 2018 наурыз 21:00
    құпия сөзді пайдаланып электрондық поштама қалай кіруге болады?
  103. Қайт.15
    20 жылғы 2018 наурыз 10:14
    Андрей, авторизацияның егжей-тегжейлі процесі мақалада сипатталған. Жүйеге кіре алмасаңыз, себебі... жүйе логин немесе пароль қате енгізілгенін көрсетеді, енгізілген деректердің дұрыстығын екі рет тексеріңіз, мысалы, дұрыс пернетақта орналасуы орнатылғанын, Caps Lock пернесі өшірілгенін және қосымша таңбалардың бар-жоғын, мысалы кеңістіктер ретінде. Егер қателер болмаса, авторизация бетінде «Құпия сөзді есте сақтау» түймесін басып, жүйенің келесі нұсқауларын орындаңыз.
  104. үміт
    9 сәуір 2018 жыл 17:46
    Неліктен мен поштама кіре алмаймын? Бұл ақымақтықты кім ойлап тапты? Бізді Яндекстен бөлуді кім шешті?
  105. Қайт.15
    11 сәуір 2018 жыл 12:53
    Надежда, мәселеңізді толығырақ сипаттаңыз. Әдетте, электрондық пошта тіркелгісіне кіру мүмкін еместігінің негізгі себебі қате логин мен пароль болып табылады. Сіз берген деректердің дұрыс екеніне сенімді болсаңыз, рұқсатты қалпына келтіру процедурасынан өтіңіз («Құпия сөзді есте сақтау» түймесін басыңыз).
  106. Наталья
    19 жылғы 2018 маусым 20:35
    Менің жаңа электрондық поштамды оқу мүмкін емес
  107. Helena
    16 жылғы 2018 шілде 10:03
    16 жылдың 2018 шілдесі. Өкінішке орай, 2 ай бойы мен электрондық поштама бірінші рет кіре алмадым. Бүгін, тіпті поштама кіру үшін барлық қадамдарды орындасам да, қайта кіре алмаймын. Өтінемін көмектесіңізші.
  108. Қайт.15
    31 жылғы 2018 шілде 22:09
    Елена, мәселеңізді толығырақ сипаттаңыз, электрондық поштаңызға кіруге тырысқанда экранда нақты не көрсетіледі?

    Сіз берген ақпарат дұрыс екеніне сенімдісіз бе? Иә болса, басқа құрылғы арқылы жүйеге кіріп көріңіз және жақсырақ басқа желіге қосылыңыз.

    Егер сіз әлі де жүйеге кіре алмасаңыз, кіруді қалпына келтіру процедурасын орындаңыз (авторизация бетінде «Кіру мүмкін емес» түймесі бар).
  109. Кэтрин
    7 қаңтар 2019 11: 10
    Мен электрондық поштамды таба алмаймын. Көмектесіңіздер, мен сізді Рождество мерекесімен құттықтаймын!
  110. Лидия
    31 қаңтар 2019 18: 00
    Мен пошта жәшігіме кіре алмаймын
  111. Василий
    10 жылғы 2019 ақпан 12:46
    Бұл жерде ешкім өз поштасына кіре алмайтын сияқты, бұл қандай да бір жындыхана, бұл пошта бізге не үшін керек.
  112. Петр Алексеевич Умрихин
    13 қаңтар 2020 00: 44
    өтінемін көмектес Мен байқаусызда жүйеден шығып, 998362 SMS алдым, бірақ мүмкін емес
    кіру
  113. Светлана
    6 жылғы 2020 ақпан 11:45
    Мен поштамды аша алмаймын.
  114. Скворцова Ольга Владимировна
    Мен пошта жәшігіме кіре алмаймын
    1. vtb69
      29 жылғы 2021 наурыз 12:06
      Нақты не істемейді?
  115. Ольга Козлова
    24 жылғы 2022 қараша 22:27
    Мен электрондық поштамды қалпына келтіре алмаймын
  116. Соловьева Светлана
    10 сәуір 2023 жыл 06:41
    Яндекс браузерінде қарапайымдылық жоқ. Жалпы, оң жақ терезеде «логин» сілтемесі жоқ. Пошта конверті бар шаршы бар, оны басқан кезде, қорапта ескі логин мен парольді енгізу мүмкін емес, бірақ сіз тек жаңа пошта жәшігін жасай аласыз; Тіпті идентификатор профилінде тек қорапты жасау үшін баған бар. Яндекс браузерінде ескі Яндекс пошта жәшігін ашу мүмкін емес, қолдау да күріш емес. Студенттік мамандармен шикі платформа
  117. Мулганов Михаил
    18 сәуір 2023 жыл 20:02
    Мен ескі жұмыс электрондық поштама кіре алмаймын, ол маған қажет. Мен телефонымды және нөмірімді ауыстырдым. Мен электрондық поштамды көп жыл бұрын ескі телефонға тіркедім. Енді менде проблема бар. Мен жүйеге кіре алмаймын. Ескі телефоным жоқ және пароль есімде жоқ екенін ескере отырып, мұны қалай жасауға болатынын айтыңыз. Ескі электрондық поштаны қалай қалпына келтіруге және оған жаңа телефон мәліметтерін енгізуге болады? Алдын-ала рақмет!
    1. adminvag
      22 сәуір 2023 жыл 13:49
      Қайырлы күн, сіз екі жағдайда қалпына келтіре аласыз;
      Сіз сақтық көшірме электрондық пошта мекенжайын көрсеттіңіз және оны пайдалану арқылы тіркелгіңізге кіру рұқсатын қалпына келтіруге болады.
      Ал екіншісі - ескі телефон нөмірін қалпына келтіру, содан кейін оны поштаңызға кіру үшін пайдалану.
  118. Леонид
    25 жылғы 2023 қазан 20:09
    Мен пошта жәшігімнің логинін таба алмаймын.
    Мен қайта тіркелуге тырысып жатырмын, мен хабарланған кодты аламын, мысалы 562-19, жолды толтырған кезде ол басып шығарылмайды, егер ол жоқ болса, код енгізілуі мүмкін; Сондықтан мен мұны істей алмаймын.
  119. Валерий Сальник
    25 жылғы 2023 қазан 21:16
    Мен Yandex.ru сайтында электрондық поштаның аты мен паролін ұмытып қалдым - оны қалпына келтіруге көмектесіңіз.
    Алдын ала рахмет. В.Д.Сальник
  120. роман0902
    22 жылғы 2023 қараша 14:34
    Поштаға қол жеткізе алмау себебін түсінбеймін, менде бәрі жақсы.
  121. Қызғалдақ
    Қызғалдақ
    4 жылғы 2023 желтоқсан 11:57
    Жаңадан бастаған компьютер мен Интернет пайдаланушылары үшін пайдалы мақала.