FreePrograms.me

Rambler пошта жәшігіне кіру

Вход в почтовый ящик Рамблер


Қазіргі интернет поштасы он жыл бұрынғыға қарағанда әлеуметтік желіге көбірек ұқсай бастады. Енді сіз кез келген ақпаратты пошта арқылы жібере аласыз. Оны сізге жіберілген электрондық хаттар бірден сұрыпталатын немесе мүлдем жойылатын етіп орнатуға болады. Пошта жәшігінен басқа, әдетте маңызды ақпаратты сақтауға болатын виртуалды кеңістіктің белгілі бір көлемі қамтамасыз етіледі және пошта әдетте бұлттық жады бар бір тіркелгіге байланыстырылуы мүмкін.

Rambler Mail - әлемдегі ең танымал 10 пошта қызметтерінің бірі. Оның Google және Яндекс сияқты алпауыт компанияларда жоқ өзіндік ерекше функциялары бар. Пошта жәшігіне кіру үшін авторизация процедурасын аяқтау керек. Пошта жәшігі бұрын тіркелген болса. Бару керек кез келген браузерде пошта жәшігінің доменін таңдау кезінде пішінде пароль мен логинді көрсететін сайтқа. Rambler бірнеше домендерді ұсынады, олардың біреуін тіркеу кезінде таңдау керек, мысалы: @rambler.ru, @ro.ru, @lenta.ru және т.б.

Ұсыныс: жүйеге кіру немесе поштаны пайдалану кезінде қиындықтар туындаса, пайдаланыңыз Opera браузері. Rambler поштасымен жұмыс істеуде ол өзін басқаларға қарағанда жақсы көрсетеді.

Егер сіз Rambler компаниясының кез келген басқа жобаларында тіркелген болсаңыз, онда сіз Rambler-Mail жүйесіне кірген кезде жүйе барлық басқа қызметтерге автоматты түрде кіреді.

Поштаға үйден, жеке компьютерден қол жеткізгіңіз келсе, жүйеге кіру кезінде құсбелгіні қойыңыз «Мені есте сақтау», бұл жүйеге деректеріңізді есте сақтауға мүмкіндік береді және оны әр жолы қайта енгізу қажеттілігінен сақтайды.

Пошта жәшігіне келесі жолмен қол жеткізуге болады:

1. Ramlerin негізгі бетінде болған кезде - http://www.rambler.ru/ сілтемесін орындаңыз «Пошта» немесе басыңыз «Кіру», ол жоғарғы оң жақ бұрышта орналасқан. Сонымен бірге сіз деректеріңізді енгізуіңіз керек пішінді көресіз. Егер бәрі дұрыс енгізілсе, сіздің атыңыз жоғарғы жолда (сайттың жоғарғы жағындағы жол) көрсетіледі. Пошта жәшігіңізге өту үшін таңдаңыз «Пошта».



2. Rambler компаниясының кез келген басқа жобасында сіз сілтемені басуға болады «Пошта», ол қайтадан экранның жоғарғы оң жақ бұрышында орналасқан. Сіз автоматты түрде кіріс жәшігіңізге бағытталасыз.

3.Егер сізде Rambler құралдар тақтасы орнатылған болса, шақырылады Rambler-Assistant (басқаша айтқанда, құралдар тақтасы), содан кейін панельдегі пошта белгішесін басуға болады, пайда болған терезеде тіркеу деректерін көрсету керек, сіз тікелей пошта жәшігіңізге қайта бағытталасыз.

Вход в почтовый ящик Рамблер
Егер авторизация сәтті болса, пошта қойындысы ашылады, сіз сізге жіберілген барлық хаттарды қамтитын «Кіріс жәшігі» қалтасында боласыз. Егер жүйе сізге рұқсат бермесе, деректерді енгізу кезінде қате жіберген шығарсыз, пернетақта орналасуын тексеріп, оны қайтадан енгізіңіз.

Маңызды нәрсені жіберіп алмау үшін электрондық поштаңызды жиі тексеріп тұруды ұмытпаңыз. Сондай-ақ спам үшін сізге жіберілген хаттарды мұқият зерттеңіз.
19 жылдың 2016 ​​ақпаны 52
Түсініктеме
Суреттегі кодты енгізіңіз:*
Код оқылмайтын болса, оны жаңарту үшін суретті басыңыз
  1. ОЛЬГА
    4 қаңтар 2015 19: 07
    Қайырлы кеш. Сізден сұрайын дегенім, менің электрондық поштама кіру үшін парольді тергеннен кейін бос бет пайда болады. тек бұрышта бұл rambler екені көрсетілген, мен 2 апта бойы жүйеге кіре алмадым, сондықтан мен сіздің жауабыңызға резервтік опцияны қалдырдым.
  2. Владимир
    14 қаңтар 2015 11: 01
    Мен екі аптадан бері электрондық поштама кіре алмадым, жазу қатесі бар, сәл күте тұрыңыз, мен екі апта бойы күттім!
  3. Николайбогданович
    15 қаңтар 2015 21: 44
    Құрметті Ольга мен Владимир, бұл жауап сіздің мәселеңізді шешуі мүмкін. Әрбір элементті мұқият тексеріңіз.
    Мәселені шешу нұсқалары:

    1. Қате логин немесе құпия сөз:
    а) Caps Lock пернесі басылғанын тексеру керек;
    b) пернетақта орналасуын ағылшын тіліне немесе басқа қажетті тілге ауыстырыңыз (егер ол құпия сөз жасалған тілден басқа тілде қосылған болса);
    в) пернетақта орналасуын автоматты түрде ауыстыратын арнайы бағдарламаны өшіру (егер ол орнатылған және қосылған болса);
    г) логин мен парольді алмасу буферінен көшірмей, пернетақтаға енгізіңіз.
    Егер мәселені шешу мүмкін болмаса немесе құпия сөз ұмытылса, құпия сөзді қалпына келтіру функциясын пайдалануға болады. Rambler қолданбасында профиліңізді басқару туралы қосымша ақпаратты мына жерден таба аласыз.
    2. Пошта жәшігіне кірген кезде, пошта жәшігінің блокталғанын көрсететін хабар пайда болады.
    Пошта жәшігі ұзақ уақыт бойы пайдаланылмаса, тіркелгі хаттарды қабылдауға тыйым салынады. Сіз оны өзіңіз аша аласыз. Ол үшін http://id.rambler.ru/ (үстел компьютерінен) бетіне өтіп, тиісті өрістерге логин мен парольді енгізіп, «Кіру» түймесін басыңыз. Әрі қарай, пайда болған құлыпты ашу бетте логин мен құпия сөзді қайта енгізу керек, сонымен қатар «Блоктан шығару» опциясын тексеріп, «Кіру» түймесін басыңыз.
    3. Браузер параметрлері электрондық пошта талаптарына сәйкес келмеуі мүмкін:
    а) браузерді жаңартып көріңіз;
    b) Cookie файлдарын «Параметрлер» / «Құралдар» / «Құпиялылық» бөлімінде қосыңыз (шолғыш нұсқасына байланысты);
    в) шолғыштың «Параметрлер» / «Құралдар» / «Құпиялылық» бөліміндегі кэшті (уақытша Интернет файлдарын) тазалаңыз;
    d) үйлесімділік режимін өшіру (өшіру сипаттамасын осы жерден қараңыз), компьютердегі уақыттың дұрыс орнатылғанын тексеріңіз;
    4. Қауіпсіздік сертификаты жарамсыз:
    а) компьютердегі уақыттың дұрыс орнатылғанын тексеріңіз;
    б) антивирусты біраз уақытқа өшіріп көріңіз;
    c) барлық соңғы операциялық жүйе жаңартулары орнатылғанын тексеріңіз.
    5. Пошта жәшігі жойылған болуы мүмкін.
    Пайдаланушы Rambler (Rambler ID) есептік жазбасын жойған кезде, Rambler Mail-тегі пошта жәшігі және оның барлық мазмұны да қалпына келтіру мүмкіндігінсіз жойылады.
    Бұл жағдайда сізге жаңа пошта жәшігін тіркеу қажет. Rambler сайтында тіркелу туралы толығырақ осы веб-сайттан оқыңыз.
  4. Галина
    23 қаңтар 2015 16: 00
    Менде Rambler-де басқа пошта жәшігі болды, мен оны аша алмадым.
    Көмектесіңдер.
  5. Николайбогданович
    23 қаңтар 2015 23: 24
    Галина, егер пошта жәшігі ұзақ уақыт бойы пайдаланылмаса, тіркелгі хаттарды қабылдаудан бұғатталған. Сіз оны өзіңіз аша аласыз. Ол үшін http://id.rambler.ru/ (үстел компьютерінен) бетіне өтіп, тиісті өрістерге логин мен парольді енгізіп, «Кіру» түймесін басыңыз. Әрі қарай, пайда болған құлыпты ашу бетте логин мен құпия сөзді қайта енгізу керек, сонымен қатар «Блоктан шығару» опциясын тексеріп, «Кіру» түймесін басыңыз.
  6. Виктория
    14 жылғы 2015 ақпан 16:37
    Сәлем! Мен Rambler поштасына кіре алмаймын, себебі жүйе құпия сөзді өзгертуді сұрайды, бірақ суретті көрсетпейді. Мен дискіні утилиталар арқылы тазаладым және "Қызмет" арқылы уақытша файлдарды жойдым. Олар басқа браузер арқылы кіруді ұсынды, бірақ бұл менің түсінігім бойынша басқа компьютерден жасалуы керек немесе компьютердегі браузерді өзгерту керек. Рахмет, ізгі тілекпен.
  7. Николайбогданович
    15 жылғы 2015 ақпан 10:53
    Виктория, шын мәнінде, сіз басқа браузерді пайдалана аласыз, бірақ өз компьютеріңізде, мысалы, стандартты Internet Explorer немесе басқасын жүктеп алыңыз. Құпия сөзді қалпына келтіру туралы қосымша ақпаратты мына сілтеме бойынша http://help.rambler.ru/mail/mail-vhod-v-pochtovyj-yashik/1211/ ала аласыз.
  8. Виктория
    Виктория
    15 жылғы 2015 ақпан 14:34
    Николай, рахмет.
  9. Грегори
    9 жылғы 2015 наурыз 09:34
    Мен бір-екі апта шыға алмаймын) тіпті пошта парақшасына!!!!!!!!!!! Қате жазады. Ол маған керек!
  10. Николайбогданович
    10 жылғы 2015 наурыз 13:28
    мұқият оқып шығыңыз http://help.rambler.ru/mail/mail-vhod-v-pochtovyj-yashik/1210/ Мұнда сіз өзіңізге қажетті ақпаратты міндетті түрде табасыз.
  11. Неля
    21 жылғы 2015 наурыз 05:18
    Қандай да бір себептермен мен электрондық поштама кіре алмаймын ба?
  12. Николайбогданович
    23 жылғы 2015 наурыз 09:39
    Неля, мына сілтеме. Оны орындаңыз және ақпаратты мұқият оқып шығыңыз. Барлық нұсқауларды орындасаңыз, сіз дереу пошта жәшігіңізге түсесіз.
  13. Галина
    3 сәуір 2015 жыл 10:22
    Мен үш аптадан астам уақыт бойы электрондық поштамды тексере алмадым. Мен оны бірнеше жылдан бері пайдаланып келемін. проблемалар болған жоқ. Не болды?
  14. Николайбогданович
    6 сәуір 2015 жыл 15:10
    Галина, мына сілтеме http://help.rambler.ru/mail/mail-vhod-v-pochtovyj-yashik/1210/ Оны орындаңыз және ақпаратты мұқият оқып шығыңыз. Мұнда сіз өзіңізге қажет нәрсені таба аласыз ...
  15. Сүйіспеншілік
    17 жылғы 2015 мамыр 01:17
    СӘЛЕМ! МЕН БӘРІН СІЗ ЖАЗЫП ЖАТҚАНДАЙ ЖАСАДЫМ, НЕГІЗГІ РАМБЛЕРГЕ КІРДІМ, БІРАҚ ПОЧТА АШЫЛМАЙДЫ, ПОЧТА ДЕП БӘРІ АҚ АЛА... ХРОМДЫ ҚОЛДАНАМЫН. MOZILA-дан КІРУГЕ БОЛАДЫ, БІРАҚ БҰЛ ӨТЕ ҰЗАҚ УАҚЫТТЫ АЛАДЫ...
  16. галена
    21 жылғы 2015 шілде 18:46
    Сәлем. Мен поштама кіре алмаймын. Барлығы логин немесе пароль дұрыс емес дейді!! Бірақ бұл болуы мүмкін емес. Поштаны пайдалана алмайтыным өкінішті. Құрметпен, Галина
  17. Александр
    Александр
    1 жылғы 2015 қазан 08:36
    Мен Ramblerin поштасына не болғанын түсінбеймін бе? Бұл жақсы жұмыс істеді, кейде олар кіру үшін пароль сұрады, бірақ қазір мен пошта жәшігіне мүлдем кіре алмаймын немесе олар қайтадан тіркелуімді талап етеді, менің бұрынғы деректерім қабылданбайды, ал мен жоқ па? менің атымды өзгерткім келеді.
  18. Қайт.15
    1 жылғы 2015 қазан 09:29
    Александр, браузердегі кэш пен cookie файлдарын тазалаңыз. Егер ол көмектеспесе, антивирусты немесе Dr.Web CureIT тегін емдік утилитасын пайдаланып сканерлеңіз.
  19. Смирнова Наталья Флекандровна
    12 жылғы 2015 қазан 21:55
    Қайырлы кеш! Мен Rambler командасынан жауап алдым, сіз қай пошта жәшігі туралы айтып жатқаныңызды түсіндіріп беріңізші?
    Кеше кешке мен Rambler-ге хат жаздым - бір аптадан астам уақыт бойы поштамды ашуға көмектесуін сұрайтын хат, мен үшін өте маңызды хат күтемін.
    Өтінемін көмектесіңіз.
    Алдын-ала рақмет.
    Құрметпен, Наталья Александровна Смирнова
  20. Инна
    28 жылғы 2015 қазан 12:36
    КӨМЕК БЕРІҢІЗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! пошта жәшігін қалпына келтіру. Мен әсіресе техникалық қолдау қызметімен байланысу үшін жаңа пошта жәшігін жасадым; [электрондық пошта қорғалған] Мұны жоюға болады, себебі... ол тек көмекке қоңырау шалу және менің ең маңызды қорапшама қолжетімділікті қалпына келтіру үшін жасалған [электрондық пошта қорғалған] Менің барлық визиткаларымда, барлық веб-сайттарда, банктерде бар. Менің веб-сайтым соған қосылған!!!! Міне, қалпына келтіруге көмектесетін сұрақтарға жауаптар:

    1. [электрондық пошта қорғалған] құпия сөз - amur123
    2. 2003 жыл туралы нақты есімде жоқ
    3. Веркина Инна Венедиктқызы
    4. 12 жыл, 1971 қаңтар
    5. Харьков Украина 2007-2011 жж. - Киев жұлдызы, 2012 ж. - Укртелеком
    6. [электрондық пошта қорғалған]

    7. Мекенжай мысалдары: [электрондық пошта қорғалған] [электрондық пошта қорғалған] [электрондық пошта қорғалған] [электрондық пошта қорғалған] [электрондық пошта қорғалған]
    қосу. Папкалар деп аталады - OVarchive, COSMETOLOGY, Орхидеялар. Орифлэйм, iHerb. т.б.

    8. Компьютерден шамамен 2 апта бұрын. Содан кейін кіреберіс жабылды. Ал ноутбуктен - 26 жылдың 2015 ​​қазанында кешке
    9. Қол жеткізуге болмайды!!! Әртүрлі браузерлерден (Mozilla, Opera, Chrome) - ЖОҚ
    10. Тек Харьков. Укртелеком
    11. IP мекенжайы - 94.178.205.72
    12. амур123
    13. Анасының аты – Деткова
    14. Мен жақында құпия сөзімді өзгерткен жоқпын
    15. Жоқ
    16. Мен байлаған жоқпын, бірақ мүмкін+380-95-35-660-24
  21. Қайт.15
    28 жылғы 2015 қазан 14:54
    Инна, мына сілтемені орындаңыз https://id.rambler.ru/recovery/#/recover, электрондық пошта мекенжайыңызды, қауіпсіздік сұрағына жауапты енгізіңіз және жаңа құпия сөзді екі рет енгізіңіз.
  22. Шестакова Светлана
    28 жылғы 2015 қазан 16:09
    Электрондық поштаға кіру мүмкін емес! YouTube беті бірден ашылады және пошта бетіне өту мүмкін емес
  23. Қайт.15
    28 жылғы 2015 қазан 20:43
    Светлана, бұл жағдайда сіз компьютеріңізді вирустарға тексергеніңіз жөн.
  24. Инна
    30 жылғы 2015 қазан 21:58
    Каит.15, 28 қазан 2015 жыл 14:54
    Инна, мына сілтемені орындаңыз https://id.rambler.ru/recovery/#/recover, электрондық пошта мекенжайыңызды, қауіпсіздік сұрағына жауапты енгізіңіз және жаңа құпия сөзді екі рет енгізіңіз.
    Мүлдем пайдасыз кеңес. Енді 3 аптадан бері қорапқа кіру мүмкін болмады. Мен ДҰРЫС парольді 2 рет енгіземін - логин жоқ. Мен барлық енгізу опцияларын, жауаптарды, «Сүйікті нөмір» қауіпсіздік сұрағын қолданып көрдім - мүмкін болатын және тіпті мүмкін еместердің барлығынан өттім. - бұл жұмыс істемейді, бұрын анамның аты-жөні туралы сұрақ болды, мен 26 қазанда Rambler-де жаңа қорапты аштым, ал тексеру парағында «Сүйікті нөмір» мүлдем жоқ!!!!!! Болмаған нәрсеге жауап беру мүмкін емес! Бұл ТОЛЫҚ ӨЗГЕРТУ!!!!!!
  25. Қайт.15
    31 жылғы 2015 қазан 11:09
    Инна, http://help.rambler.ru/feedback/mail/ қолдау қызметіне жазыңыз.
  26. БОРИС
    4 жылғы 2015 қараша 07:35
    ЕКІНШІ КҮН МЕН ЭЛЕКТРОНДЫҚ ЖАТҚА ЕНГІЗІЛЕ АЛМАЙ ОТЫРСЫҢ, СІЗ онымен ренжісіп қалдыңыз.
  27. Қайт.15
    4 жылғы 2015 қараша 11:26
    Борис, парольді енгізгенде Caps Lock функциясын өшірдіңіз бе?
  28. Галина
    9 жылғы 2015 қараша 20:40
    Мен поштама кіре алмаймын. Басында олар парольді өзгертуді ұсынды... Соңында олар мені қайтадан тіркеуге мәжбүр етті ... Мен ... қаламаймын.
  29. Дмитрий
    19 жылғы 2015 қараша 05:40
    поштаңызды қалпына келтіріңіз! Қанша қасірет шегуге болады????
  30. Қайт.15
    19 жылғы 2015 қараша 11:45
    Дмитрий, Rambler қолдау қызметіне хабарласыңыз
    http://help.rambler.ru/feedback/mail/
  31. Нина
    2 жылғы 2015 желтоқсан 22:51
    Қыркүйектен бастап поштамды аша алмай жүрмін [электрондық пошта қорғалған] тапсырылған өтініштер 101959395,102101873,102144844, толтырылған форма Кім көмектеседі?
  32. Қайт.15
    3 жылғы 2015 желтоқсан 09:22
    Нина, қолдаудан жауап күтіңіз.
  33. Татьяна
    Татьяна
    21 жылғы 2015 желтоқсан 19:02
    Мен Rambler-де электрондық пошта тіркелгісін ашқаныма жүз рет өкіндім: «Бетті ашу үшін бір фунт тұз жеу керек. Бұл қашан бітеді?
  34. Сергей Анатольевич
    1 жылғы 2016 ақпан 19:16
    Мен электрондық поштама кіре алмаймын, ол логин дұрыс емес дейді
  35. Қайт.15
    1 жылғы 2016 ақпан 21:10
    Сергей Анатольевич, логиніңізді дұрыс енгізгеніңізге көз жеткізіңіз. Енгізуіңіздің дұрыстығына күмәніңіз болмаса, сіздің поштаңыз бұзу немесе пошта тіркелгіңізді ұзақ уақыт пайдаланбау салдарынан бұғатталған болуы мүмкін. Rambler техникалық қолдау қызметіне жазып көріңіз.
  36. Гүзел
    10 жылғы 2016 ақпан 20:05
    Мен поштама кіре алмаймын. не істеу керек?
  37. Қайт.15
    11 жылғы 2016 ақпан 09:41
    Гузел, алдымен кіру бетіндегі «Құпия сөзді қалпына келтіру» түймесін басып көріңіз.

    Осы әдісті пайдаланып тіркелгіңізге кіре алмасаңыз, http://help.rambler.ru/feedback/mail/ сілтемесі арқылы кері байланыс қызметіне жазыңыз.
  38. Мәдина
    17 жылғы 2016 мамыр 10:51
    Қайырлы күн, мен екінші күні электрондық поштама кіре алмаймын, ол бет қол жетімді емес деп айтады.
  39. Алексей Швыдко
    4 жылғы 2016 маусым 10:44
    Мен дұрыс құпия сөзді және логинді енгізу арқылы пошта жәшігіме екі рет кіре алмаймын. Қарғыс атқан аппараттық құрал қайта тіркеуді және құпия сөзді өзгертуді қажет етеді. Менің ойымша, сіздің қызметіңіз Rambler пайдаланушылары үшін оның бар екенін ақтау үшін әдейі әртүрлі кедергілер жасайды. сенің қарапайым рэкеттерден еш айырмашылығың жоқ. Пошта жәшігін өзгерту туралы көптеген адамдарға хабарлауым керек болса да, мен пошта жәшігімді Яндекстің бір жерінде тіркеймін. Сіздің қулығыңызды тұншықтырыңыз - Алексей.
  40. Қайт.15
    4 жылғы 2016 маусым 10:47
    Алексей Швыдко, біздің сайттың Rambler-пен ешқандай қатысы жоқ, барлық қолдауды біз ерікті түрде қамтамасыз етеміз. Егер сізге Rambler қолдау қызметімен арнайы сөйлесу қажет болса, мына жерге жазыңыз: http://help.rambler.ru/feedback/mail/
  41. Мұса
    3 жылғы 2016 шілде 12:58
    Мен Rambler поштасына кім жауапты екенін білмеймін. робот немесе адам. өте нашар өте сенімсіз пошта. Қаламасаңыз, кейін ренжімейсіз. Бұл сізге қажет емес пошта. бір күні сіз поштаңызды көрмейсіз. Егер сізде жоқ болса, бұдан былай қарамаңыз. Поштаның қай жерде екенін де білмеймін. бірақ бұл адамдарға қызмет ететін адамдар деп ойлаймын. Менің ойымша, бұл өз ісіне немқұрайлылық немесе адамның арсыздығы. Айтпақшы, менің екінші электрондық поштам жоғалып кетті.
  42. Игорь
    23 жылғы 2017 наурыз 18:21
    Мен өзімнің электрондық поштама телефон арқылы қол жеткізе алмаймын, бірақ жұмыс үстеліндегі компьютерде бәрі жақсы болды, мен бұл мәселе бір ай бұрын күтпеген жерден пайда болды.
  43. Қайт.15
    24 жылғы 2017 наурыз 11:37
    Игорь, егер сіз қолданба арқылы кірсеңіз, оны қайта орнатып көріңіз, содан кейін қайта кіріп көріңіз.
  44. дзаел
    6 жылғы 2017 тамыз 19:48
    Қайырлы кеш! Пікірлерді оқып, таң қалдым. Бұл шынымен Rambler ма? Бұл мүмкін емес!
  45. Александр
    30 жылғы 2017 тамыз 13:54
    «Кіріс» терезесінде 30 әріп бар, ал негізгі бетте «әріптер жоқ» деген хабарлама бар. Олар қайда кетті?
  46. Қайт.15
    30 жылғы 2017 тамыз 20:51
    Александр, Спам қалтасында және басқа қалталарда әріптер де жоқ па? Егер иә болса, онда бұл мәселені түсіндіру үшін Rambler қолдау қызметіне хабарласуға кеңес беремін.
  47. Елена Еремина
    2 жылғы 2017 қазан 14:04
    Пошта ше??? Жүйеге кіруге мүмкіндік жоқ.
  48. Қайт.15
    2 жылғы 2017 қазан 19:07
    Елена, компьютердегі (немесе басқа құрылғыдағы) басқа браузерден Rambler жүйесіне кіріп көріңіз. Басқа интернет қосылымын пайдаланып Rambler жұмысын тексерсеңіз жақсы болады.
  49. Helena
    3 жылғы 2017 қазан 11:06
    Мен бір аптадан бері ешбір браузерді пайдаланып басқа компьютерден электрондық поштама кіре алмадым. Үйде әзірге бәрі жақсы байланысты. Үй де жоғалып кете ме деп қорқамын. Шеңберлерде қозғалады. Тіркеуді талап етеді. Мен оны қаламаймын. Қазір менде пошта арқылы өте маңызды және қажетті хаттар бар. Не болды!!! Біз жаңа бет алдық. Бұл бізге не үшін керек! Ескі болса солай жұмыс істесін. Бұл қандай пошта?! Бұған дейін бәрі жақсы болатын. Rambler поштасын қалпына келтіріңіз!!!
  50. Қайт.15
    8 жылғы 2017 қазан 13:20
    Елена, әдетте, мұндай мәселелер пайдаланушының назарын аудармауынан туындайды. Логинді дұрыс енгізгеніңізге көз жеткізіңіз. Егер сіздің компьютеріңізде логин сәтті болса, бұл сіздің тіркелгіңізде бәрі жақсы екенін білдіреді. Сонымен қатар, компьютердегі браузерде автоматты сақтау мүмкіндігі белсендірілген болуы мүмкін. Тіркелгіңізден шығып, логиніңізді көшіріп, оны компьютердегі басқа шолғышқа дәл қойып көріңіз. Жүйеге кіруге тырысқанда, ол әлі де тіркелуді сұраса, мәселе шынымен Rambler жағында. Компанияда қолдау қызметі бар, бірақ тәжірибе көрсеткендей, олар стандартты жауаптармен шектеледі. Мен сізге әлі де көңіл көтеру үшін бар логиніңізбен тіркелуді ұсынамын. Нәтижелеріңізді түсініктемелерде жазыңыз.
  51. Галина
    5 сәуір 2018 жыл 17:53
    Менде бірдей мәселе бар, мен үйдегі музыкалық ойнатқыштан пошта жәшігіне кіре алмаймын, бірақ телефонымнан оңай кіре аламын. Мен ноталық кітапты қолдануға тырыспадым - бұл пайдасыз болды. Бұл команда адамдар емес, ақымақ роботтар сияқты.
  52. Қайт.15
    9 сәуір 2018 жыл 10:02
    Галина, компьютерде пайдаланатын браузердегі кэшті, cookie файлдарын және шолу тарихын тазалап көріңіз. Сондай-ақ нақтылаңыз, мәселе белгілі бір веб-шолғышта немесе ноутбукта орнатылған барлық браузерлерде байқалды ма?