0x80070005 қатесін түзету
Көптеген қателер осы операциялық жүйенің бірнеше нұсқаларына тән. Мысалы, 0x80070005 қатесі Windows 7, 8, 8.1 және Windows 10 жүйелерінде жаңартуларды жүктеп алу және орнатудың әртүрлі кезеңдерінде орын алады. Сонымен қатар, бұл қате жүйені белсендіру және оны қалпына келтіру әрекеті кезінде пайда болуы мүмкін. Бүгін біз сізге бұл қатені шешу жолдары туралы айтып береміз. Бұл қатені жоюды бастамас бұрын, оның себептерін түсіну керек. 0x80070005 қате коды жүйенің кейбір файлдарға қол жеткізе алмайтынын және олармен жұмыс істеуге рұқсатының жоқтығын көрсетеді. Көбінесе қатенің бұл түрі жүйелік файлдарды өңдеуге және өзгертуге тыйым салатын антивирустық бағдарламалардың нәтижесінде пайда болады.
Көбінесе 0x80070005 қатесі операциялық жүйені белсендіру немесе жаңарту кезінде пайда болады. Бұл жағдайда қатені түзету үшін бірнеше қарапайым қадамдарды орындау керек.
Ең алдымен, сіз SubInACL.exe файлын Microsoft корпорациясының ресми веб-сайтынан жүктеп алуыңыз керек. Жүктеп алу сілтемесін мақаланың соңында таба аласыз. Әрі қарай, бұл файлды іске қосып, оны келесі жолға орнату керек: C:\subinacl\. Осыдан кейін сіз ашуыңыз керек кез келген мәтіндік редактор және оған төмендегі скриншотта жазылған келесі мәтінді көшіріңіз.
Содан кейін алынған құжатты жұмыс үстеліне сақтаңыз. Сіз бұл құжатты қалағаныңызша атай аласыз, бірақ ең бастысы оны форматта сақтау .bat. Содан кейін сақталған құжатты әкімші ретінде ашыңыз.
Осы қадамдардан кейін сценарий іске қосылады, ол аяқталғаннан кейін пәрмен жолы мәтінмен ашылады «Аяқталды" Бұл кезде пәрмен жолын жабу үшін кез келген түймені басу жеткілікті. Сізге қажет барлық әрекеттердің соңында компьютерді қайта іске қосыңыз. 0x80070005 қатесін мақалада сипатталған қадамдық нұсқауларды қолдану арқылы шешуге болады http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=23510
SubInACL.exe файлын тегін жүктеп алыңыз
Бағдарламаны http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=23510 ресми веб-сайтынан жүктеп алыңыз.