FreePrograms.me

Mozilla Firefox шолғышындағы қауіпті қосылым ақауларын жою

Устранение незащищенного соединения в браузере Mozilla Firefox

Mozilla Firefox - біздің заманымыздың ең танымал браузерлерінің тізіміне енгізілген веб-шолғыш. Оның ішкі қорғанысы бар, ол кейде тым жақсы қорғайды, анық қауіпсіз сайттарға кіруге жол бермейді. Бүгін біз «Қосылымыңыз қауіпсіз емес» қатесін шешу жолдары туралы сөйлесетін боламыз.

Қауіпсіз веб-ресурсқа кірген кезде, Mozilla Firefox шолғышы сайттың толық қауіпсіздігіне кепілдік беретін жаңа сертификаттардың болуын міндетті түрде тексереді. Браузер оларды анықтай алмаса, экранда «Сіздің қосылымыңыз қауіпсіз емес» хабары көрсетіледі.

Өкінішке орай, бұл қате соңғы сертификаттары бар веб-ресурстарға барған кезде пайдаланушыларда жиі кездеседі. Егер сіз ұқсас мәселеге тап болсаңыз, төменде сипатталған әдістердің бірі сізге көмектесуі керек.

1-әдіс: ағымдағы құрыш пен уақытты орнату



Әрбір қауіпсіздік сертификатының өзінің жарамдылық мерзімі болады. Мысалы, компьютерде күн мен уақыт дұрыс орнатылмаған болса, бұл деректер сертификат деректеріне сәйкес келмейді, яғни Firefox қорғалған сайттарға кіруге рұқсат бермейді.

  1. Күн мен уақытты ағымдағыларға өзгерту үшін оларды тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, қалқымалы ашылмалы тізімнен элементті таңдаңыз. «Күн мен уақытты орнату».

    Устранение незащищенного соединения в браузере Mozilla Firefox


  2. Экранда элементті белсендіру керек параметрлер терезесі пайда болады «Уақытты автоматты түрде орнату» немесе бұл деректерді қолмен енгізіңіз, бірақ күн мен уақыттың дұрыс орнатылғанына көз жеткізіңіз.




Мәселе дұрыс орнатылмаған күн мен уақыт болса, қажетті өзгертулерді енгізгеннен кейін мәселе толығымен жойылады.

2-әдіс: антивирустық бағдарламаны орнату



Егер сіз компьютерде антивирустық бағдарламаны қолдансаңыз, оның сайтқа кіруге кедергі келтірмейтініне көз жеткізіңіз. Мұны тексеру өте қарапайым: антивирусты өшіріңіз (уақытша), содан кейін браузердің функционалдығын тексеріңіз.

Егер осы қадамдарды орындағаннан кейін мәселе шешілсе, онда нақты мәселе антивирус сіздің компьютеріңізді қорғауды тым байыппен қабылдайды. Бұл жағдайда сіз антивирус параметрлерінен өтіп, Интернетті қорғауға жауапты бөлімді табуыңыз керек: желіні сканерлеу, SSL тексеруі, интернетті шарлау кезінде қорғау және т.б. Қорғаудың бұл түрін өшіріңіз, содан кейін Firefox қалыпты жағдайға оралады.

3-әдіс: вирустық белсенділікті тексеру



Пайдаланушының компьютеріне түсетін кез келген дерлік вирус браузерді бұзуға бейім. Осыған байланысты, егер сіз веб-сайттарды шарлау кезінде қиындықтарға тап болсаңыз, вирус белсенділігінің болуы туралы ойлануыңыз керек.

Бұл жағдайда компьютерде орнатылған антивирустық бағдарламаны немесе бөлек жүктелген қызметтік бағдарламаны пайдаланып, компьютерді вирустарға сканерлеу қажет болады, мысалы, Dr.Web CureIt. Егер сканерлеу нәтижелері компьютерде вирустарды анықтаса, олардан құтылып, компьютерді қайта іске қосу керек.

4-әдіс: шолғышты қайта орнатыңыз



Mozilla Firefox веб-шолғышы жүйе ақаулығы немесе вирус әрекеті нәтижесінде дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін (сіз оны жойдыңыз деп үміттенеміз), сондықтан оны шынымен қайта орнатуға тырысу керек.

  1. Мұны істеу үшін ашыңыз «Басқару панелі» және бөлімге өтіңіз «Бағдарламалар мен мүмкіндіктер».



  2. Компьютерде қолжетімді бағдарламалар тізімінде Mozila-ны тауып, шолғышты тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, таңдаңыз «Жою».



  3. Браузерді жоюды аяқтаңыз.

  4. Мақаланың соңындағы сілтеме бойынша Firefox әзірлеушісінің ресми веб-сайтына өтіп, соңғы таратуды жүктеп алыңыз. Оны іске қосыңыз және браузерді компьютеріңізге орнатыңыз.


5-әдіс: куәлік қоймасын жою



Mozilla Firefox шолғышы компьютердегі барлық алынған сертификаттарды профиль қалтасында сақтайды. Бұл жағдайда сақтау орны, мысалы, зақымдалған деп болжауға болады, сондықтан мәселені шешу оны қайта орнату болады.

  1. Жоспарларды орындау үшін бұл жадты жою қажет. Мұны істеу үшін жоғарғы оң жақ бұрыштағы шолғыш мәзірі түймесін басып, сұрақ белгісі бар белгішені басыңыз.



  2. Экранда тізім пайда болады, онда түймені басу керек «Мәселені шешуге арналған ақпарат».



  3. Экранда жаңа қойындыда элементті таңдау қажет болатын терезе пайда болады «Қалтаны көрсету».



  4. Экранда профиль қалтасы пайда болған кезде браузерді жабу, файлды табу және жою қажет cert8.db.



  5. Енді сіз браузерді іске қосып, оның функционалдығын тексеруге болады.


5-әдіс: Компьютерге арналған жаңартуларды тексеріңіз

?

Егер сіздің компьютеріңізде жүйелік жаңартуларды автоматты орнату өшірілсе, Firefox-та мәселе дәл осы себептен туындауы мүмкін.

Мәзір арқылы браузерде жаңартуларды тексеруге болады «Басқару тақтасы» - «Windows жаңартуы».

Егер іздеу ағымдағы жаңартуларды тапса, оларды орнату қажет болады.

6-әдіс: Инкогнито режимінде жұмыс істеу



Бұл әдіс мәселені шешпейді, бірақ тек Firefox-тағы сайттарды уақытша шешуде шарлауға мүмкіндік береді. Әдістің мәні инкогнито режимін пайдалану болып табылады - браузер компьютерде сайт туралы ешқандай ақпаратты сақтамаған кездегі функция.

Инкогнито режимін қосу үшін жоғарғы оң жақ бұрыштағы Интернет шолғышының мәзірі түймесін басып, содан кейін таңдаңыз «Жеке терезе».



7-әдіс: проксиді өшіріңіз



Браузеріңізде прокси әрекеті белсендірілген болса, бұл режим сайттардың дұрыс көрсетілмеуіне оңай әсер етуі мүмкін.

  1. Firefox мәзірі түймесін басып, бөлімге өтіңіз «Параметрлер».



  2. Терезенің сол жағындағы бөлімді таңдаңыз «Қосымша», содан кейін қойындыны таңдаңыз "Желі"... Блокта «Құрама» түймешігін басыңыз «Әуен».



  3. Ашылған терезеде құсбелгіні қойыңыз «Прокси жоқ», содан кейін өзгертулерді сақтаңыз.




8-әдіс: сайтты ерекше жағдайларға қосу



Бұл әдіс сайттың қауіпсіздігіне толық сенімді болған жағдайда ғана қолданылуы керек. Оның мәні мынада: Firefox оның сертификаттарынан ақау таппауы үшін сайтты ерекшеліктер тізіміне қосасыз.

  1. Мұны істеу үшін проблемалық сайтқа өтіңіз. Экранда «Қосылымыңыз қауіпсіз емес» терезесі ашылғанда, түймені басыңыз «Қосымша».



  2. Төмендегі түймені басыңыз «Ерекшелік қосу».



  3. Соңында, ашылған жаңа терезеде түймені басыңыз «Қауіпсіздік жағдайын тексеру».


Шын мәнінде, бұл Mozilla Firefox шолғышындағы қорғалмаған қосылыммен мәселені шеше алатын барлық ұсыныстар. Бұл мақала сізге пайдалы болды және сіз браузеріңізді қалыпты жұмысына қайтара алдыңыз деп үміттенеміз. 

Mozilla Firefox шолғышын тегін жүктеп алыңыз


Бағдарламаның соңғы нұсқасын https://www.mozilla.org/ru/firefox/new/ ресми сайтынан жүктеп алыңыз.
01 шілде, 2017 жыл 2
Түсініктеме
Суреттегі кодты енгізіңіз:*
Код оқылмайтын болса, оны жаңарту үшін суретті басыңыз
  1. аххлов
    аххлов
    3 жылғы 2023 желтоқсан 10:38
    жоюға қол жеткізді! авторға осындай мақала үшін көп рахмет 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 жылғы 2023 желтоқсан 20:18
    Бұл шолғыш қауіпсіз қосылымды қолдамайды, сондықтан мұндай жағдай осы шолғышты пайдаланатын кез келген адамда болуы мүмкін