FreePrograms.me

Маркетингтік науқаныңыздағы жергілікті жарнама

Нативная реклама в вашей маркетинговой кампании

Маркетингтік науқаныңызда жергілікті жарнама пішімдерін пайдаланудың артықшылықтары


Жергілікті жарнама цифрлық платформаның тиімді түрі болып табылады. Цифрлық жарнамадағы бұл өте жаңа концепция бүкіл әлемдегі аудиториялар арасында тез танымалдылық пен қабылдауға ие болды және жарнаманы келесі деңгейге шығаратын ойын өзгертуші болуы мүмкін. Бұл формат әлеуметтік медиа гиганттары үшін қолайлы монетизация әдістерінің бірі болып табылады. Баспа саласының ойыншылары да осы үлгіге тез ілесті. Көптеген жарнама берушілердің MGID https://gembla.net/mgid сайтындағы жергілікті жарнаманы өздерінің коммуникациялық стратегиясының бөлігі ретінде қолдану фактісі бұл форматтың экожүйедегі барлық ойыншылар үшін ұтымды екенін білдіреді. Төменде біз отандық жарнаманың негізгі форматтарын, сондай-ақ оның негізгі артықшылықтарын қарастырамыз.

 Жергілікті жарнама форматтары

  1. Фидтегі жергілікті жарнама бірліктері
Тіркелген арнадағы жарнама әдетте ол пайда болатын платформадағы басқа мазмұнның бөлігі ретінде белгіленеді. Мұны Facebook, Forbes, Twitter, LinkedIn және т.б. сияқты баспагерлер брендтік мазмұнды және оның мақсатты аудиториясын үздіксіз біріктіру үшін кеңінен пайдаланады.
  1. Іздеу және жарнамаланған тізімдер
Ақылы іздеу жарнамасының бұл түрі органикалық іздеу нәтижелерінің үстінде орналасады және органикалық нәтижелер сияқты әрекет етеді. Ол сатып алу сияқты конверсия көрсеткіштерімен өлшенеді. Жергілікті іздеу жарнамаларының органикалық іздеу нәтижелерінің пішімі мен орналасуына сәйкес келуі маңызды.
  1. Мазмұнды ұсыну виджеттері
Мұнда ақылы контент виджеттер арқылы аудиторияға жеткізіледі. Ол әдетте өзі пайда болатын мазмұнды жеткізу платформасының көрінісіне еліктемейді. Бұл виджеттердің орналасуы нақты анықталмаған және жариялаушының пайдаланушы интерфейсіне байланысты әр түрлі болуы мүмкін.
  1. Арнаулы мазмұн бірліктері
 Бұл жарнама берушіге және ол пайда болатын баспа платформасына негізделген теңшелген мазмұнмен өз аудиториясына брендингті жеткізетін демеушілік жарнама бірліктері. Жарнаманың бұл түріне рұқсат беретін танымал сайттарға Tumblr, Pandora және Spotify кіреді. Мысалы, жарнама берушілер пайдаланушы ойнату тізімдерін шығарады және демеушілік ойнату тізімдері Pandora жүйесінде пайда болады.
  1. Ойын ішіндегі жергілікті жарнама
 Бұл жағдайда жарнама ойын ортасына органикалық түрде сәйкес келеді. Бұл пішімде ойын активтері әдетте таңбаланады немесе брендтік активтермен ауыстырылады. Түпнұсқа жарнаманы қосу қуаттандыру, кейіпкер киімдері, фондық элементтер және т.б. сияқты ойын активтерін брендтік активтермен ауыстыруды қамтиды.

  Отандық жарнаманың артықшылықтары
  • Жергілікті жарнама ешқашан интрузивті емес - тұтынушыны тітіркендіретін баннерлік жарнамадан айырмашылығы, мұнда тұтынушы шартталған және баннерлік жарнамаға мәжбүрлемей, мазмұнды өзіне ыңғайлы етіп тұтынуға мүмкіндік береді.
  • Фондық режимде көрсетілетін жарнаманы тұтынушы бейсаналық түрде нөлдік күшпен тұтынады - тұтынушыдан мазмұнды тұтыну үшін ешқандай күш қажет емес. Жарнама орналастырылған контекст тұтынушылардың санасында өнімді/қызметті тіркеуді жеңілдетеді.
  • Жергілікті жарнамалар жарнама берушінің мазмұнымен араласу арқылы ерекшеленуіне мүмкіндік береді - дұрыс контексте орналастырылған кезде жергілікті жарнамалар жақсырақ жұмыс істейді және төмен өнімділік баннерлік жарнамалардан ерекшеленеді.
  • Жергілікті жарнама басқа мобильді жарнамаларға қарағанда жоғарырақ нұқу жылдамдығын жасайды - оның көзге түспейтін табиғаты қабылдау жылдамдығының жоғары болуына әкелді, нәтижесінде басу жылдамдығы жоғары болды.
  Жергілікті жарнама мобильді экожүйедегі барлық адамдар үшін жеңіске жету мүмкіндігін береді — жарнама берушілер өздерінің жарнама берушілерін тітіркендірмеймін деп алаңдамай, бренд ұсыныстарын тиімді жеткізе алады, баспагерлер пайдаланушы базасын жоғалтып алудан қорықпайды және пайдаланушылар өз мазмұнын бөгдесіз пайдалана алады. .
05 жылғы 2021 маусым 4
Түсініктеме
Суреттегі кодты енгізіңіз:*
Код оқылмайтын болса, оны жаңарту үшін суретті басыңыз
  1. Стадион
    Стадион
    5 жылғы 2023 желтоқсан 19:52
    Менде компанияның ең жақсы жарнамасы бар, компания Ваговод деп аталады
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 жылғы 2023 желтоқсан 13:33
    Туған тіл – қашанда тұтынушы жемін алатындай жақсы дайындалған сөз
  3. аххлов
    аххлов
    6 жылғы 2023 желтоқсан 15:44
    Қазір менде өте жақсы жарнама бар! көп рахмет! супер бағдарлама! 
  4. Баскетбол
    Баскетбол
    6 жылғы 2023 желтоқсан 23:06
    Барлығы супер, жарнама бомба, маған қатты ұнады, мен оны ұсынамын