Маркетингтік науқаныңыздағы жергілікті жарнама
Мазмұны:
↑
↑ Маркетингтік науқаныңызда жергілікті жарнама пішімдерін пайдаланудың артықшылықтары
Жергілікті жарнама цифрлық платформаның тиімді түрі болып табылады. Цифрлық жарнамадағы бұл өте жаңа концепция бүкіл әлемдегі аудиториялар арасында тез танымалдылық пен қабылдауға ие болды және жарнаманы келесі деңгейге шығаратын ойын өзгертуші болуы мүмкін. Бұл формат әлеуметтік медиа гиганттары үшін қолайлы монетизация әдістерінің бірі болып табылады. Баспа саласының ойыншылары да осы үлгіге тез ілесті. Көптеген жарнама берушілердің MGID https://gembla.net/mgid сайтындағы жергілікті жарнаманы өздерінің коммуникациялық стратегиясының бөлігі ретінде қолдану фактісі бұл форматтың экожүйедегі барлық ойыншылар үшін ұтымды екенін білдіреді. Төменде біз отандық жарнаманың негізгі форматтарын, сондай-ақ оның негізгі артықшылықтарын қарастырамыз.
↑ Жергілікті жарнама форматтары
- Фидтегі жергілікті жарнама бірліктері
- Іздеу және жарнамаланған тізімдер
- Мазмұнды ұсыну виджеттері
- Арнаулы мазмұн бірліктері
- Ойын ішіндегі жергілікті жарнама
Отандық жарнаманың артықшылықтары
- Жергілікті жарнама ешқашан интрузивті емес - тұтынушыны тітіркендіретін баннерлік жарнамадан айырмашылығы, мұнда тұтынушы шартталған және баннерлік жарнамаға мәжбүрлемей, мазмұнды өзіне ыңғайлы етіп тұтынуға мүмкіндік береді.
- Фондық режимде көрсетілетін жарнаманы тұтынушы бейсаналық түрде нөлдік күшпен тұтынады - тұтынушыдан мазмұнды тұтыну үшін ешқандай күш қажет емес. Жарнама орналастырылған контекст тұтынушылардың санасында өнімді/қызметті тіркеуді жеңілдетеді.
- Жергілікті жарнамалар жарнама берушінің мазмұнымен араласу арқылы ерекшеленуіне мүмкіндік береді - дұрыс контексте орналастырылған кезде жергілікті жарнамалар жақсырақ жұмыс істейді және төмен өнімділік баннерлік жарнамалардан ерекшеленеді.
- Жергілікті жарнама басқа мобильді жарнамаларға қарағанда жоғарырақ нұқу жылдамдығын жасайды - оның көзге түспейтін табиғаты қабылдау жылдамдығының жоғары болуына әкелді, нәтижесінде басу жылдамдығы жоғары болды.