Әңгімелесушіңізді Skype-та ести алмасаңыз не істеу керек
Арқылы байланысатын әрбір адам Skype бағдарламалары, кем дегенде бір рет біз сұхбаттасушы экранда көрініп тұрғанда, бірақ естілмеген кезде мәселеге тап болдық. Бұл мәселе толық байланыс мүмкіндігін толығымен бұғаттайды.
Дыбыстың болмауының себептері әртүрлі болуы мүмкін:
- тұрақсыз интернет байланысы;
- әңгімелесушінің компьютерінің микрофонындағы ақау;
- компьютердегі динамиктердің дұрыс жұмыс істемеуі;
- бағдарлама сәтсіз аяқталды, сондықтан жоғары сапалы бағдарламалық құралды пайдаланыңыз, мысалы, AlterCam Оның көмегімен сіз Skype-та ғана емес, басқа бейне ағындары арқылы тамаша сапада сөйлесе аласыз.
Skype көмегімен мәселелерді шешу
Егер аудио құрылғылардың жұмысын тексеру кезінде ешқандай себептер табылмаса және Интернет байланысы тұрақты болса, Skype-тағы дыбыс параметрлерін тексерген жөн.
Мұны істеу үшін біз іске қосамыз Skype науа белгішесін екі рет басыңыз.
Жоғарғы жағындағы негізгі терезеде «Құралдар» түймесін басып, «Параметрлер» тармағын таңдаңыз.
Әр түрлі бағдарлама параметрлері бар терезе пайда болады. Біз «Дыбыс параметрлері» қойындысына ауысуымыз керек.
Терезенің оң жағында біз микрофон мен динамик параметрлерін көреміз.
Тізімнен пайдаланғыңыз келетін құрылғыны таңдауға болады.
Микрофонды тексеру
Біз микрофонның қосулы екеніне көз жеткіземіз, кез келген фразаны айтамыз және дыбыс деңгейі индикаторының реакциясын бақылаймыз. Егер фразаны айтқан кезде индикатор жасыл түспен толтырылса, микрофон дұрыс жұмыс істейді.
Динамиктерді тексеру
Динамиктерді тексеру үшін жасыл «Динамиктер тексеру» түймесін басыңыз (1). Осыдан кейін Skype қоңырауының дыбысы шығуы керек. Шкаланың толтыру деңгейін жасыл түспен қараймыз (2).
Егер бәрі сізге сәйкес болса және есту қабілеті қанағаттанарлық болса, жұмыс параметрлерін сақтап, бағдарламаны қайта іске қосыңыз. Нәтижені тексерейік.
Егер осы манипуляциялардан кейін дыбыс болмаса, басқа гарнитураны немесе микрофонды қосу керек.