Принтер, MFP Windows 10 жаңартуынан кейін басып шығару қатесін көрсетеді ме?
Майкрософт осыған байланысты өз позициясын жақсартқанымен, жүйенің негізгі жаңартуынан кейін компьютерде ақауларға тап болу әлі де сирек емес. Бұл азайып бара жатқан нәрсе, бірақ бұл бізде болуы мүмкін. Компьютерімізді Windows 10 жүйесіне жаңартқаннан кейін принтерімізбен дәл солай болды.
Дегенмен, ақаулықтың басқа себептерге байланысты болуы мүмкіндігін ешқашан жоққа шығармау керек. Қалай болғанда да, жаңартуды кінәлі деп санамас бұрын қандай тексерулерді орындау керектігін айтамыз. Сонымен, егер сіз осы жағдайға тап болсаңыз, мына мәселелердің кез келгенін шешуге тырысатын қадамдар мен ұсыныстарды орындаңыз.
Басып шығарылып жатқанына көз жеткізу үшін принтерді немесе MFP құрылғысын тексеріңіз
Компьютерді Windows 10 жүйесіне жаңартқаннан кейін принтерімізде қандай мәселелерге тап болуымыз мүмкін болса да, шындық мынада: біз алдымен оның жаңарту мәселесі емес, бізге кедергі келтіретін ақаулық екеніне көз жеткізу үшін бірқатар негізгі тексерулерді орындауымыз керек. басқа себеппен туындаған кез келген құжатты басып шығару. Сондықтан принтерді қайтадан дұрыс жұмыс істеуге тырысу үшін мына қадамдарды орындау керек:
Принтерді желіден ажыратып, қайта іске қосыңыз
Бұл принтерде немесе тіпті компьютерде проблемалар туындаған кезде көптеген пайдаланушылар ойлайтын бірінші нәрсе болуы мүмкін. Бұл жағдайда принтерді өшіріп, қайта қосу мәселені шешуге көмектеседі. Дегенмен, принтердегі қосқыштан мұны істеу жеткіліксіз болса, оны да бірнеше секундқа ажыратып, содан кейін қайта қосып, қайта қосқан дұрыс.
Бұл құрылғының барлық процестерін, қызметтерін және мүмкіндіктерін өшірудің және оларды нөлден қайта қосудың ең жақсы жолы. Шын мәнінде, жаңа технологиялар ақауларын жоюға арналған қайта жүктеу мүмкіндігі ең ұсынылған бірінші нұсқа болып табылады.
Қосылымды тексеріңіз
Принтер әлі жұмыс істемесе және сымды болса, барлық қосылымдарды тексеру ұсынылады. USB кабелі дұрыс қосылмаған немесе танылмауы мүмкін. Егер бұл физикалық ақаулық болса, біз оны барлық кабельдерді дұрыс қосу арқылы түзете аламыз, бірақ бәрі дұрыс жалғанған болса, қатенің себебі пайдаланылатын портқа қатысты мәселе болуы мүмкін.
Сондықтан оны басқа портқа қосып, мәселенің шешілгенін тексеруге болады. Кабель ақауды тудыратынын жоққа шығару үшін басқа құрылғыдағы қосылым кабелін де тексерген жөн. Дегенмен, принтеріміз сымсыз болса, сынақтың басқа түрін орындау қажет:
- Сымсыз қосылымның қосылғанына көз жеткізіңіз: Көптеген принтерлерде сымсыз қосылымның қосылғанын немесе қосылмағанын көрсететін түйме бар. Сондықтан оның жағдайын тексеріп, қажет болған жағдайда осы опцияны қалай қосу керектігін білу үшін пайдалану нұсқауларын қараңыз. Смартфоннан немесе планшеттен принтерге сымсыз қосылу әрекеті ақауларды жояды WiFi қосылымы компьютер.
- Қосылым сынағын орындаңыз: Көптеген принтерлердің параметрлер мәзірінде қосылым сынағын орындау мүмкіндігі де бар. Қосылымды тексеру үшін нұсқаулықты тексеріңіз немесе сынақты орындаңыз.
- Компьютерге қосылымды тексеріңіз: Принтер дұрыс қосылған болса, компьютерге қосылымды тексеру керек. ДК принтермен бір желіге дұрыс қосылғаны маңызды. Компьютердің сымсыз қосылымдарын тексерудің тағы бір жолы - смартфонды WiFi арқылы компьютерге қосу.
- Тексеріңіз bluetooth қосылымы: Егер қосылым Bluetooth арқылы болса, мәселенің бар-жоғын және жүйе оны автоматты түрде түзете алатынын тексеру үшін Bluetooth ақауларын жою құралын іске қосқан дұрыс. Смартфонды принтерге Bluetooth арқылы қосу арқылы компьютердегі Bluetooth портын айналып өтуге болады.
- Принтерді смартфоннан сынап көріңіз: Смартфоныңыздан құжаттарды жылдам басып шығару үшін принтер өндірушісінің қолданбаларының ешқайсысы орнатылмаған болса, компьютеріңізді мынаны болдырмау үшін WiFi арқылы камера орамынан фотосуретті немесе кез келген веб-беттегі мәтінді басып шығарып көріңіз. мәселенің түбірі.
- Қате туралы хабардың пайда болуын тексеріңіз; бұл сізге принтерде қандай қате бар екенін тез анықтауға көмектеседі, осылайша бірден шешім іздеуге болады.
- VPN желісіне қосылғаныңызды тексеріңіз: VPN желісіне қосылғаныңызды жылдам тексеру үшін тапсырмалар тақтасының оң жақ шетіндегі Желі белгішесін таңдаңыз, одан кейін VPN қосылымының «қосылды» дегенді білдіретінін тексеріңіз.
Принтер күйін өзгерту
Принтер «офлайн» күйін көрсетсе, біз оны «онлайн» күйіне өзгертуіміз керек. Мұны істеу үшін принтердің қосулы екеніне, компьютеріміз сияқты WiFi желісіне қосылғанына және оның дұрыс қосылғанын көрсететініне көз жеткізіңіз. Бұл орындалғаннан кейін:
- Windows 10 параметрлері бетін ашайық.
- Құрылғылар > Принтерлер мен сканерлер тармағына өтіңіз.
- Біздің принтерді таңдаңыз.
- «Кезекті ашу» түймесін басыңыз.
- Принтер мәзір элементін ашыңыз.
- Офлайн принтерді пайдалану опциясының өшірілгеніне көз жеткізіңіз.
Windows 10 жүйесінде принтерді жою және қайта орнату
Соңғы орнату опциясы ретінде, егер алдыңғы опциялардың ешқайсысы Windows 10 жүйесінде принтер ақауларын шешпесе, құрылғыны алып тастауға және қайта орнатуға болады. Егер сіз мұны бұрын ешқашан жасамаған болсаңыз және бұл процесті бірінші рет өткізіп жатсаңыз, мына қадамдарды орындауыңыз керек:
1.Параметрлер бетін ашып, Құрылғылар > Принтерлер мен сканерлер тармағына өтіңіз.
бөлім Принтерлер және сканерлер үшін принтерді таңдап, «Құрылғыны жою» түймесін басыңыз.
Келесі нәрсе - принтерді қайта орнату. Бұл жағдайда біз мұны істеуіміз керек:
2. Конфигурация бетін ашып, Құрылғылар > Принтерлер мен сканерлер опциясына өтіңіз.
Опцияны таңдаңыз Принтер немесе сканер қосыңыз.
Жүйе біздің принтерді тауып алғанша күтеміз, оны таңдап, «Құрылғы қосу» түймесін басыңыз.
Бұл құрылғыны қайта жүктеуге арналған «виртуалды» опция болады. Бұл сонымен қатар сканерлер, сыртқы дискілер, қосымша мониторлар және т.б. сияқты компьютерге олар істен шыққан кезде қосылатын сыртқы құрылғылар үшін өте пайдалы опция.
Принтерді оның қолданбасынан орнату
Егер сіз жақында принтер сатып алсаңыз, ол брендіңізді орнатуға және басқаруға көмектесетін сәйкес қолданбамен бірге келген болуы мүмкін. Оны күнделікті тапсырмалар үшін ғана емес, сонымен қатар құрылғыны қолдауға қатысты барлық нәрсе үшін пайдалану жақсы болар еді. Windows мәзірінде емес, осы жерден принтерде туындаған мәселенің шешімін таба аласыз.
Мысалы, сізде HP принтері немесе MFP болса, орнату процесінде сізге нұсқау беру үшін пайдалана алатын HP Smart қолданбасына қол жеткізе аласыз. Бар болғаны профиль, Іске қосу және Хабарландырулар белгішесінің астындағы жоғарғы оң жақ бұрыштағы крест «+» белгішесін басу. Осыдан кейін бағдарлама компьютерге немесе біздің компьютермен бір желіге қосылған принтерлерді іздейді және бағдарламаны орнату жолын кезең-кезеңімен айтып береді. Біз сондай-ақ принтерлерді алып тастай аламыз, басып шығару кезегін және т.б.
Сонымен қатар, егер біз үш көлденең жолақ мәзірін кеңейтсек, біз диагностикалық және қателерді түзету құралына қол жеткізе аламыз. Бізге «Бастау» түймесін басу жеткілікті, сонда принтер ақаулары және оларды қалай түзетуге болатынын көрсететін диагностика іске қосылады. Бізде принтерге қатысты көптеген мәселелер мен олардың ықтимал шешімдерін табатын бренд форумдарына апаратын анықтама және қолдау бөлімі бар.
Windows 10 конфигурацияңызды тексеріңіз
Принтер істен шыққан кездегі мүмкіндіктердің бірі принтерде ақау бар екені рас болса да, ескеру қажет тағы бір аспект операциялық жүйедегі принтердің өзінің конфигурациясы, бұл жағдайда Windows 10. Егер біз ОЖ-ны жаңарттық, кейбір параметрлер деконфигурацияланған немесе сол параметрлермен үйлеспейтін болуы мүмкін, бұл үшін бірнеше ықтимал шешімдер ұсынылады. Олар келесідей:
Ақаулықтарды жою құралын іске қосыңыз
Windows 10-де ақауларды жоюдың көптеген құралдары бар. Жүйедегі белгілі бір ақауларды автоматты түрде шешуге мүмкіндік беретін құралдар. Мұны істеу үшін тапсырмалар тақтасындағы іздеу жолағына ақаулықтарды жою құралының атын енгізіңіз немесе оған параметрлер бетінен қол жеткізіңіз, мұнда біз белгілі бір процесті орындауымыз керек:
- Жаңарту және қауіпсіздік қойындысына өтіңіз.
- Енді Ақауларды жою опциясын басыңыз.
- Содан кейін Қосымша ақауларды жою құралдары
- Соңында «Принтер» түймесін басыңыз.
Біз бірнеше секунд күтеміз, мүмкін бірнеше минут, көп емес, бұл өте нақты нәрсе және Windows мұндай жағдайларда сізді жарты жолда орналастырады. Бұл құралдың алғашқы шығарылымдары әдетте көптеген мәселелерді шешпесе де, Windows 10 жағдайында ол айтарлықтай жақсарды және басып шығару мәселесіне тамаша шешім бола алады.
Драйверлерді жаңарту
Windows 10 жүйесіне жаңарту кезінде принтер ақаулары жалғаса берсе, біз жасай алатын келесі нәрсе - принтер драйверін дұрыс жаңартқанымызды тексеру. Мұны істеу үшін Windows 10 Device Manager бағдарламасын ашыңыз, біздің принтерді тауып, оны тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, «Драйверді жаңарту» опциясын таңдаңыз.
Бұл жағдайда бұл «принтерді жаңарту» опциясы, бұл бағдарламалық жасақтама деңгейінде жасалуы керек, ең алдымен, Microsoft корпорациясы да, құрылғы өндірушісі де операциялық жүйені жаңартқаннан кейін басып шығару мәселесін шешетін принтер драйверлеріне жаңарту әзірлеген.
Print Job Manager қолданбасын өшіріп, бастапқы күйіне қайтарыңыз
Windows 10 жүйесін жаңартқаннан кейін принтер мәселелерін шешудің тағы бір нұсқасы - Print Job Manager бағдарламасын жою және қалпына келтіру. Бұл, аты айтып тұрғандай, басып шығару процесін басқаруға жауапты файл.
«Басып шығару тапсырмасы менеджерін» қойындысы арқылы жою және қалпына келтіру үшінҚызметтер", мына қадамдарды орындаңыз:
- Windows 10 Services қолданбасын ашыңыз. «Қызметтер» сөзін тапсырмалар тақтасындағы іздеу жолағына тікелей теруге болады.
- Стандартты-Жергілікті қойындысын таңдаңыз
- Тізімнен Print Job Manager қызметін табыңыз.
- Тоқтату, содан кейін OK опциясын таңдаңыз.
- Тапсырмалар тақтасындағы іздеу жолағына %WINDIR%system32spoolprinters деп теріңіз.
- Нәтижелер тізімінен %WINDIR%system32spoolPRINTERS таңдаңыз, содан кейін қалтадағы барлық файлдарды жойыңыз.
Содан кейін «Қызметтер» терезесіне оралыңыз және Стандартты қойындысында қызметтер тізімінен «Басып шығару тапсырмасын реттеушісі» тармағын қайтадан таңдаңыз, «Іске қосу» түймесін, одан кейін «Іске қосу түрі» жолағында Автоматты опциясын таңдап, соңында OK түймесін басыңыз.
Басып шығару спулері қызметін тексеріңіз
services.ms файлынан (баяу әдіс)
Біз басып шығару спулері қызметінің дұрыс конфигурацияланғанын тексеруіміз керек, себебі жаңартудан кейін принтердің дұрыс жұмыс істемеуі себебі осы болуы мүмкін. Бұл құрал принтерге жіберілетін басып шығару тапсырмаларын басқаруға жауап береді, ол мәселенің түпкі себебі болуы және құрылғыға жіберетін барлық басып шығару әрекеттерін блоктауы мүмкін. Мұны істеу үшін біз бірнеше қарапайым қадамдарды орындауымыз керек:
- Пернетақтадағы Windows пернесін, одан кейін R әрпін басыңыз.
- Пайда болған терезеде бұл үшін берілген өріске services.msc енгізіңіз.
- Енді оң жақтағы панельде басып шығару кезегін тауып, оны тінтуірдің оң жақ түймешігімен нұқу үшін белгілеу керек.
- Тінтуірдің оң жақ түймешігімен басқаннан кейін біз «Сипаттар» түймесін басамыз.
- Пайда болған терезеде біз «Жалпы» қойындысына өтуіміз керек және «Іске қосу түрі» деген жерде «Автоматты түрде» басқа опциялардың ешқайсысы сәйкес келмейді;
- Содан кейін «Қолдану» түймесін басыңыз, содан кейін бірден «ОК» түймесін басыңыз.
- Барлық терезелерді жауып, компьютерді қайта іске қосу уақыты келді.
Ең соңғы нәрсе - оны қайта қосқаннан кейін қате сақталса немесе жаңа жасаған әрекетіміз болса, бәрі қалыпты жағдайға оралады және біз қажет нәрсені еш қиындықсыз басып шығара алатынымызды тексеру. Егер бірдей қате сақталса және ештеңе басып шығаруға мүмкіндік бермесе, біз келесі әдістердің бірін пайдалануды жалғастыруымыз керек.
0x0000011b қатесі болса, не істеуіміз керек?
Принтер мен Windows конфигурациясындағы ақаулармен байланысты ең жиі кездесетін қателердің бірі 0x0000011b қатесі ретінде белгілі. Қарапайым тілмен айтқанда, бұл қате принтер желіде (мысалы, үйде немесе жұмыста) конфигурацияланған кезде пайда болады, сондықтан оған қосылған барлық компьютерлер оны физикалық түрде қосылмай-ақ пайдалана алады. Бұл қате кейде принтер кабелін қайта жүктеу немесе алып тастау және ауыстыру арқылы шешіледі, бірақ бұл сізге сәйкес келмесе, жағдайды түзететін балама шешімді ұсынамыз, бірақ олай болмаса, қадамдардың бірін орындауға тура келеді. төменде осы тізімде.
Біз принтерге тұрақты IP мекенжайын тағайындаймыз. Бұл құрылғының әрқашан бірдей мекенжайы болуын қамтамасыз етеді, бір желідегі басқа құрылғылармен «соқтығысуды» болдырмайды, бұл қатенің осы түрін жиі тудыратын (әсіресе жаңартудан кейін). Мұны істеу үшін келесі әрекеттерді орындау керек:
- Windows іздеу жүйесіне Конфигурация сөзін теріп, оны басыңыз.
- Құрылғыларды басыңыз.
- Төменгі жағында Құрылғылар мен принтерлерді көрсететін опция болады. Сол жерді басыңыз.
- Жаңа терезеде біз Принтер қосу бөліміне өтуіміз керек.
- Жаңа терезе пайда болады, онда біз IP - TCP опциясын таңдауымыз керек.
Маршрутизаторда пайдаланылмаған IP мекенжайын пайдалану маңызды. Мұны істеу үшін біз маршрутизатордың конфигурация мәзіріне кіріп, DHCP протоколын тізімдейтін опцияны немесе мәзірді табуымыз керек. Маршрутизатордың ішінде біз принтер үшін де сол мекенжайды сақтауымыз керек.
Windows 10 жаңартуларын тексеріңіз
Өкінішке орай, кейбір Windows 10 жаңартулары кейбір пайдаланушыларда орнатудан кейін принтерлерден кез келген нәрсені басып шығаруда қиындықтар тудыратынын көрдік. Басқаша айтқанда, операциялық жүйенің басқа нұсқасынан жаңарту фактісі басып шығару проблемаларын тудыруы мүмкін емес, сол нұсқадағы басқа шағын жаңартулар да ұқсас ақаулықты тудыруы мүмкін. Бұған қоса, бұл болашақ жаңартулармен қайталанбайтынына ештеңе кепілдік бермейді, сондықтан жақында шағын жаңарту немесе патч орнатылғанын және принтерде ақауларды анықтаған кезде тексерген жөн.
Егер жоғарыда аталған барлық қадамдар мәселені шеше алмаса, жаңартудың жақында орнатылғанын тексеріп, егер солай болса, оны жойып, қатені шешетінін тексеріңіз. Содан кейін басып шығару ақаулығының себебі осы екенін анықтай аламыз.
Жаңа жаңартуды қалай жоюға болады
Егер біздің жағдайда бәрі компьютеріміздің операциялық жүйесін жаңартуға байланысты болса, бізде әрқашан оны жою мүмкіндігі бар. Дегенмен, мұны істеу үшін бізге мұны істеуге мүмкіндік беретін бірқатар негізгі қадамдарды білу керек. Мұны істеу үшін Windows 10 параметрлері бетін ашып, келесі қадамдарды орындаңыз:
- Жаңарту және қауіпсіздік бөліміне өтіңіз.
- Содан кейін Windows жаңартулары түймесін басыңыз.
- Соңында, Жаңарту журналын басыңыз.
- Келесі терезеде біз жоғарғы жағындағы «Жаңартуларды жою» опциясын басамыз және біз үшін принтерді пайдалану кезінде ақаулық тудырған жаңартуды таңдап, оны жоюды жалғастыру ғана қалады.
Бізге тек Орнатылған жаңартулар терезесінде осы нұсқаны немесе патчты тауып, оны таңдап, осы жаңартуды жоюды жалғастырғымыз келетініне сенімді екенімізді сұрайтын хабарды растау жеткілікті. Иә түймесін басып, процесс дұрыс аяқталғанша күтіңіз. Ол аяқталғаннан кейін біз бірдеңені басып шығарып, мәселенің шешілгенін тексере аламыз. Сондай-ақ, алдыңғы шешім ең қарапайым және әдетте тиімді болғанымен, бұл жаңарту орын алмаған алдыңғы нүктеге қалпына келтіруге болады.
Оларды қайта орнатуға жол бермеңіз
Бұл жағдайда жинақталған жаңартуларды жою олардың қайта орнатылуына кедергі жасамайды, сондықтан Windows Update жүйесінде көргіміз келмейтіндерді жасыру немесе блоктау үшін бір қадам алға өтуіміз керек. Ол үшін Microsoft қолдау қызметінен жаңартуларды көрсету немесе жасыру бөліміндегі ақауларды жою құралын жүктеп алып, іске қосуымыз керек. Бұл жаңартуларды іздейді және сол жерден қайсысын жасырғыңыз келетінін немесе орнатуды блоктағыңыз келетінін таңдауға болады.
Жаңарту ол жерде пайда болмаса, бірақ ол қажет болса, бағдарламаны жауып, тексергеннен кейін оны қайта іске қосыңыз. Бұл мәселені шешіп қана қоймайды, сонымен қатар оның қайталануын болдырмайды, өйткені жаңарту кем дегенде шешім немесе жаңа жаңарту қолжетімді болғанша қайта орнатылады.
Сондай-ақ, барлық жаңартуларды кейінге қалдыруға болады, бірақ бұл ең тиімді әдіс, өйткені сіз басқа маңызды жаңартуларды жіберіп алмайсыз немесе көп уақытты босқа өткізбейсіз. Бұл мәселе Windows жаңартуынан туындаған және болашақта орын алуы мүмкін, сондықтан ол орын алған жағдайда не істеу керектігін білген жөн.