FreePrograms.me

Интернетке қосылу кезінде қате 691

Ошибка 691 при подключении к интернету

Егер қандай да бір себептермен экранда 691 қатесі пайда болса, провайдерге немесе қызмет көрсету орталығына қоңырау шалуға асықпаңыз. Интернетке автоматты түрде қосылу кезінде жүйе істен шығуы мүмкін. Қатенің ықтимал себептері:

- Қызмет провайдеріне қосылу параметрлері қате конфигурацияланған.
- «Secure Password» параметрі дұрыс конфигурацияланбаған.
- PPP протоколының сервері жұмыс істемейді.
- Енгізілген логин мен құпия сөз дұрыс емес.

Егер сіз бұрын проблемаларсыз қосыла алсаңыз, бұл қате логин мен парольдегі сәтсіздікке байланысты пайда болуы мүмкін. Бұл деректерді өзіңіз қолмен енгізуге тырысуыңыз керек дегенді білдіреді. Оған дейін, тек жағдайда компьютерді қайта іске қосыңыз.
Енгізбес бұрын теру тіліңізді және Caps Lock қосулы-қосылған-қоспағанын тексеріңіз.

Деректеріңізді дұрыс енгізсеңіз, бірақ әлі де Интернет жоқ болса, біз провайдеріміздің веб-сайтына өтуге тырысамыз. Әдетте, ол Интернет болмаған кезде де жергілікті желі арқылы жұмыс істейді. Жеке кабинетімізге кіріп, шоттағы қаражатты тексереміз. Мүмкін олар уақытында келмеді немесе сіз қызмет үшін төлеуді ұмытып кеткен шығарсыз.

Шот төленді, логин мен пароль дұрыс, бірақ интернет жоқ. Бұл жағдайда желі параметрлерін тексеріңіз.

«Басқару тақтасына» өтіп, «Желілік қосылымдар» бөлімін ашыңыз. Енді қауіпсіздік параметрлерін тексерейік. Мұны істеу үшін «Қауіпсіздік» қойындысына өтіңіз. Біз деректерімізді скриншот арқылы тексереміз.

Ошибка 691 при подключении к интернету


«Параметрлер» қойындысын ашыңыз. Скриншоттағыдай ұяшықтарды дұрыс белгілейміз.



Қосылымды тексеру.

Кейде басқа параметрлермен жұмыс істеу қажет:

- қосылу жылдамдығын төмендету;
- аппараттық ағынды басқаруды өшіру;
- модеммен қателерді өңдеуді өшіру;
- модем арқылы деректерді қысуды өшіру;
- бағдарламалық қамтамасыз ету деректерін қысуды өшіру;
- LCP кеңейтімін өшіру;
- IP тақырыбын қысуды өшіру. Қате жаңа жабдықты орнату кезінде де пайда болуы мүмкін. Кейбір провайдерлер оны өз желілерінде тіркегендіктен. Мәселені мүмкіндігінше тез шешу үшін сіз өзіңіздің жеке кабинетіңізге кіріп, жабдықты тіркеуіңіз керек.
Сайып келгенде, Интернетті өзіңіз реттей алмасаңыз, көмек алу үшін провайдеріңізге хабарласыңыз немесе операциялық жүйені қайта орнату.
20 шілде, 2014 жыл 1
Түсініктеме
Суреттегі кодты енгізіңіз:*
Код оқылмайтын болса, оны жаңарту үшін суретті басыңыз
  1. Шаты
    Шаты
    3 жылғы 2023 желтоқсан 14:10
    Ұсынылған опциялардың ішінде менің қателігім қате логин мен пароль болды))