MTS-те GOOD'OK қалай өшіруге болады?
Қызмет Мүйіз қалауы бойынша қосылуы мүмкін. Жиі ол қазірдің өзінде кіреді қосылған қызметтер жиынтығына кіреді жаңа SIM картасын сатып алғанда. Көптеген абоненттер үшін бұл қызмет өте қымбат және өзін мүлдем ақтамайды. Бірақ оны өшіру оңай және мұны істеудің бірнеше жолы бар. Бірден айта кететін жайт, «Супер МТС» және «Қызыл Энергия» тарифтік жоспарларына ауысқан кезде қызмет Мүйіз тегін 7 күн бойы жарамды. Осы кезеңнен кейін абонент қызметтің жаңартылғаны және оның құны туралы ақпаратты қамтитын SMS-хабарлама алуы керек. Сондықтан бұл тарифтердің жаңа жазылушылары оларды бір апта бойы пайдалана алады Мүйіз тегін.
Сонымен, оны қалай өшіресіз? Мүйіз?
1 әдісі
Ұялы телефоныңызда келесі комбинацияны теріңіз *111*29# (қоңырау).
2 әдісі
Операторға қоңырау шалыңыз 0550 нөміріне қоңырау шалыңыз және автоинформатордың нұсқауларын орындаңыз. Қоңырау шалу кезінде абонент үй аймағында болуы керек.
3 әдісі
0890 телефоны бойынша MTS анықтамалық қызметіне хабарласыңыз. Бұл жағдайда роботпен емес, компания операторымен сөйлесуге болады.
4 әдісі
MTS Интернет көмекшісін пайдаланыңыз.
5 әдісі
Ең жақын компания кеңсесіне хабарласыңыз. Өзіңізбен бірге жеке басын куәландыратын құжат болуы керек. Біз қызметті өшірудің ең танымал және ыңғайлы 5 әдісін келтірдік Мүйіз. Ең қолайлысын таңдап, қолданыңыз! Айтпақшы, пайдалану 4 әдісі, нөміріңізге қосылған барлық қызметтердің тізімін көруге болады. Кейбір қосылған қызметтер туралы әлі білмеуіңіз мүмкін.