FreePrograms.me

Неліктен Windows 7 жүктелмейді

Из-за чего не загружается Windows 7


Windows 7 жүйесін жүктеу ақауларына әкелетін кемінде үш жалпы қате бар. Қателер орын алған кезде жүйе монитор экранында мәселені көрсететін қысқа хабарды көрсетеді. Біз туындаған мәселелерді шешуде осы шағын нұсқауларды басшылыққа алатын боламыз. Мүмкін, ең танымал қате - бұл дискіні жүктеу сәтсіздігі, жүйелік дискіні салыңыз және Enter пернесін басыңыз

Ол келесі жағдаймен сипатталады: сіз компьютерді қосасыз, бірақ Windows 7 операциялық жүйесінің әдеттегі жүктелуінің орнына бұл хабарлама сізге көрсетіледі. Бұл жүйе ол іске қосылған дискіні жүйелік емес диск ретінде танығанын білдіреді, яғни Windows 7 нұсқасына сәйкес, оны осы дискіде іске қосу үшін қажетті жүйелік файлдар жоқ. Бұл әртүрлі себептерге байланысты болуы мүмкін. Ең көп таралғандарын қарастырайық.

Из-за чего не загружается Windows 7


Мүмкін опция. DVD-ROM дискісіне диск салынған немесе флэш-диск жалғанған және сіздің BIOS әдепкі бойынша осы медиалардың бірін іске қосатындай конфигурацияланған. Нәтижесінде жүйе флэш-дискіде немесе DVD-де іске қосу үшін қажетті файлдарды таба алмайды және қате туралы хабарлайды.

Шешім. Барлық сыртқы жад құрылғыларын ажыратып көріңіз: телефондар, жад карталары, флэш-дискілер және сыртқы дискілер. Осыдан кейін компьютерді қайта қосу керек. Сірә, бұл жолы жүйе дұрыс іске қосылады.

Жоғарыда келтірілген ұсыныстар көмектеспеуі мүмкін. Бұл жағдайда, ең алдымен, BIOS параметрлерінде жүйелік дискіні әдепкі іске қосу құрылғысы ретінде орнату қажет. Екіншіден, BIOS жүйелік дискіні мүлде анықтайтынына көз жеткізу керек. Ол істен шыққан болуы мүмкін.

Жүйе жүйелік дискіні дұрыс көрсетсе, пайдалануға болады Windows 7 жүйесін қалпына келтіруге арналған арнайы құрал. Бұл туралы сәл кейінірек, мақаланың соңында тоқталамыз.

Жүйе негізгі қатты дискіңізді көрсетпесе, оны ажыратып, қайта қосуға немесе бар болса, келесі есіктегі ұяға қосуға болады.

Басқа мәселелер де осы қатеге әкелуі мүмкін, мысалы, вирустар, қатты диск мәселесі Кез келген жағдайда алдымен біз айтқан әдістерді тексерген дұрыс. Олар жұмыс істейтін шығар. Олай болмаса, мақаланың соңына өтіңіз, онда біз утилитаны пайдаланып Windows 7 мәселелерін шешудің қадамдық шешімін көрсеттік.

BOOTMGR қатесі жоқ



Осы қатеге байланысты сіз Windows 7 жүйесін де дұрыс іске қоса алмайсыз - қара экранда хабар - BOOTMGR жоқ. Бұл мәселе әртүрлі себептермен, соның ішінде вирустардың барлық түрлерімен де туындауы мүмкін. Бұл қатты дискінің жүктеу жазбасын кездейсоқ өзгерткен тәжірибесіз пайдаланушының қате әрекеттерінен туындауы мүмкін. Сондай-ақ, HDD-нің физикалық проблемалары жиі бұл қатенің себебі болып табылады.

Шешім. Жүйе орнатылған қатты диск дұрыс жұмыс істеп тұрғанын тексеріңіз. Төменде талқыланатын Windows 7 қалпына келтіру ортасынан көмек сұраңыз.

NTLDR қатесі жоқ. Қайта бастау үшін Ctrl + Alt + Del пернелерін басыңыз



Бұл мәселе алдыңғы сияқты дерлік көрінеді. Бұл мәселені шешу үшін Ақаулықтарды жою ортасын да пайдалану керек.

Windows 7 жүйесін іске қосқан кезде пайдаланушы тек қара экран мен тінтуір көрсеткішін көреді

Егер жүйе іске қосылғанда, бастау мәзірі бар әдеттегі жұмыс үстелі жүктелмесе және біз тек тінтуірдің меңзерін көретін болсақ, онда бәрі соншалықты қиын емес және көп жағдайда оны түзету оңай. Көбінесе бұл қате, егер сіз антивирустық бағдарламаны пайдаланып, проблема тудырған кейбір ауыр вирустардан құтылсаңыз және дәл осындай проблемалар антивирустық бағдарламамен толығымен түзетілмеген болса, орын алады.

Шешім. Компьютерді қайта іске қосыңыз және тінтуірдің меңзері пайда болған бойда оны басыңыз жылдам пернелер тіркесімі Ctrl + Alt + Del. Тапсырма менеджері бірден пайда болады.



Онда жаңа тапсырма жасау (орындау) үшін «Файл» мәзірін таңдау керек. Диалогтық терезе пайда болады, оған regedit пәрменін енгізіп, Enter пернесін басыңыз. Бұл Windows 7 жүйелік тізілім редакторын іске қосады.

Бізге редактордағы бөлімдерді қарау керек:

- HKEY_LOCAL_MACHINE/Бағдарламалық құрал/Microsoft/Windows NT/Ағымдағы нұсқа/Winlogon/
- HKEY_CURRENT_USER/Бағдарламалық құрал/Microsoft/Windows NT/Ағымдағы нұсқа/Winlogon/



Енді мәнді өңдеу керек Shell.

Бірінші бөлімде Shell параметрінің орнатылғанын тексеріңіз Explorer.exe, егер олай болмаса, оны өзіңіз орнатыңыз. Екінші жағдайда сіз бөлімге өтіп, қарауыңыз керек: егер онда Shell жазбасы болса, оны сол жерден алып тастау керек. Енді тізілім терезесін жауып, компьютерді қайта іске қосу ғана қалады. Барлығы өз орнына түсуі керек.

Осылайша, біз өз бетімізше жоя алмайтындардың барлығын стандартты жүйелік утилиталарды пайдалана отырып жоямыз

Көптеген жағдайларда, егер операциялық жүйені іске қосу кезінде проблемалар туындаса, біз Windows 7 қалпына келтіру экранын көре аламыз, бұл жүйені іске қосуды қалпына келтіруге көмектеседі. Қалпына келтіру экраны өздігінен пайда болмаса, жүйе келесі рет қайта жүктелген кезде оны пернені басу арқылы шақыруға болады. F8. Мәзірден «Компьютердің ақаулықтарын жою» тармағын таңдаңыз



Жүйелік файлдар жүктеліп жатқаны туралы ақпаратты қамтитын хабарламаны көресіз, сонымен қатар сізден тілді таңдау сұралады.



Егер сіздің жеке тіркелгіңіз болса, мәліметтеріңізді енгізіңіз. Есептік жазбаңыз болмаса, өрісті бос қалдырыңыз.



Енді біз жүйені қалпына келтіру терезесінде тұрмыз, сілтемелердің бірін басу арқылы жүйенің дұрыс іске қосылуына кедергі келтіретін мәселелерді автоматты түрде іздеуді бастауға болады.



Мәселелер табылғаннан кейін олар утилитамен автоматты түрде түзетіледі. Бірақ жүйелік утилита ақауларды анықтамауы да мүмкін. Содан кейін біз жүйені қалпына келтіру функцияларын пайдалана аламыз, бұл жүйені жаңарту немесе үшінші тарап бағдарламалық жасақтамасын орнатуға байланысты жүйені іске қосу проблемалары туындаған жағдайда жиі көмектеседі. Қызметтік интерфейс интуитивті болғандықтан, мәселені шешу қиын болмайды. Бар болғаны. 99% жағдайда сіз Windows 7 іске қосу қатесіне әкелетін мәселелердің бірін шеше аласыз. Әйтпесе, мәселе компьютердің аппараттық құралында. Сіз де аласыз жүйені қайта орнатып көріңіз, егер сіз бәрі аппараттық құралға сәйкес келетініне сенімді болсаңыз. Сізге сәттілік тілейміз!
17 жылғы 2014 қараша 4
Түсініктеме
Суреттегі кодты енгізіңіз:*
Код оқылмайтын болса, оны жаңарту үшін суретті басыңыз
  1. Владимир
    12 жылғы 2015 тамыз 17:54
    Осы мақаланың авторына үлкен рахмет. Ол маған көмектесті. Бірде мен тізіліммен тәжірибе жасап, Shell бар бөлімге көтерілдім, автор бұл туралы жазады. Жалпы, мен сонда жазуды шештім: firefox.exe (Себебі бар) Осыдан кейін жүйе жүктелмегені анық. Мәселелерді іздеу барысында мен осы сайтқа тап болдым. Мен Shell айтылған жерге «жеткенде» мен бірден бәрін есіме түсірдім. Тағы да рахмет!!!!!

    PS Ең болмаса ноутбук бірнеше күн қатып қалатын еді... Десе де, мұндай мақалалардың қаншалықты пайдалы екенін өмір дәлелдеп отыр!
  2. миха
    26 жылғы 2015 тамыз 10:19
    Маған көмектесіңізші, мен компьютерді іске қосқан кезде, Windows 7 белгісі шексіз, мен оны қазір қайта іске қосамын, іске қосуды қалпына келтіремін, тіпті сонда да құмды
    Көмектесіңіздер!!!
  3. Қайт.15
    26 жылғы 2015 тамыз 11:02
    Мича, алдымен қауіпсіз режимде жүктеп көріңіз (қайта жүктеу кезінде Windows логотипі пайда болғанша F8 пернесін басыңыз). Содан кейін «Басқару тақтасы» арқылы «Жүйені қалпына келтіру» мәзіріне өтіп, жүйені компьютерде ақаулар болмаған сәтке қайтарыңыз.

    Егер компьютер қауіпсіз режимге жүктеуден бас тартса, LiveCD дискісінен жүктеп көруге болады. LiveCD дискісін мына сілтемеден http://www.freedrweb.com/livedisk/ жұмыс компьютерінен жүктеп алуға болады, содан кейін кескінді дискіге жазу немесе жүктелетін USB флэш-дискісін жасау керек. LiveCD көмегімен жүйеде қателердің бар-жоғын тексеруге және амалдық жүйенің жұмыс істемеуін тудыруы мүмкін вирустарды жоюға болады.

    Сондай-ақ, Windows жүйесін қайта орнату мәселені жиі шешеді. Егер бұл көмектеспесе, әдетте, бұл компьютердің қатты дискісінің қатты зақымдалғанының белгісі.
  4. Шаты
    Шаты
    3 жылғы 2023 желтоқсан 19:37
    Иә, менің Windows бұл қатып қалудан мені қатты қорқытты! Түсіндіргеніңіз үшін рахмет.