FreePrograms.me

Неліктен ноутбук WiFi желісіне қосылмайды?

Почему ноутбук не подключается к WiFi?


Бүгін біз маршрутизатор мен ноутбукты бір-біріне қосу жолында тұрған ықтимал проблемалар, сондай-ақ оларды шешу жолдары туралы сөйлесетін боламыз. Қалай болғанда да, бұл мәселені бүгінгі мақаланың нәтижелері бойынша шешу керек! Алдымен, мәселе маршрутизаторда ма, әлде ноутбукта «тентек» екенін білейік.

Маршрутизаторсыз интернеттің өзін тексеріп көрейік. Бұл алмұрттарды атып тастау сияқты оңай: кабельдің өзін тікелей компьютерге салыңыз. Егер бәрі дұрыс жұмыс істесе, онда маршрутизаторға күдік бар, бірақ соған қарамастан, біз оны бірден айыптамаймыз. Интернет қосылымы тікелей жұмыс істемесе, провайдермен байланысу керек.

Маршрутизаторды тексеру. Біз қайтадан интернет кабелін маршрутизаторға салып, WiFi желісіне басқа құрылғылармен қосыламыз: телефон, планшет, теледидар, принтер, тіпті басқа ноутбук - кез келген нәрсе, мәселе маршрутизаторда емес екеніне көз жеткізу үшін. Егер Интернет басқа құрылғыларда тұрақты жұмыс істесе, бұл бір ғана нәрсені білдіреді: біз ноутбукке кіреміз. Егер Wi-Fi қосылымы құрылғылардың ешқайсысында мүмкін болмаса, біз бұрын Интернеттің тұрақты екенін білсек те, маршрутизаторды таңдау керек.

Бастау үшін, егер мәселе ноутбукта екеніне сенімді болсақ. Біз «Желі және ортақ пайдалану орталығына» барамыз, оған басқару тақтасы арқылы немесе экранның төменгі оң жақ бұрышындағы науада Интернетке қосылу белгішесін тінтуірдің оң жақ түймешігімен басу және элементті таңдау арқылы кіруге болады. аттас.

«Адаптер параметрлерін өзгерту» бөліміне өтіңіз. Біз «Сымсыз желі қосылымын» көреміз, оны тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, «Сипаттар» тармағын таңдаймыз. Тізімді «Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4)» бөліміне төмен айналдырыңыз, оны таңдаңыз, сонымен қатар оның «Сипаттар» бөліміне өтіңіз.

Мұнда бәрі автоматты түрде жасалуы керек. Параметрлер басқаша орнатылған болса, оны «автоматты» күйіне орнатыңыз. Кейін ноутбукты қайта жүктеңіз мәселені шешу керек.

Бұл мәселені шешуге көмектесетін тағы бір әдіс бар. Бізге қайтадан «Желі және ортақ пайдалану орталығы» қажет болады, оның оң жағында «Сымсыз желілерді басқару» тармағын таңдаймыз. Проблемалық желіні тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, «Сипаттар» тармағын таңдаңыз. «Қауіпсіздік» қойындысында «Қосымша параметрлер» тармағын таңдап, жалғыз құсбелгіні қойыңыз - «Осы желі үшін федералды ақпаратты өңдеу стандарты (FIPS) үйлесімділік режимін қосу».

Дәл осындай жағдайда, егер мәселе маршрутизаторда әлі де болса, бізге хабарласу керек Бұл мақала маршрутизаторды қайта конфигурациялау үшін веб-сайтымызда. Сондай-ақ іздеуде сіз өзіңіздің үлгіңіз үшін арнайы маршрутизатор параметрлерін таба аласыз. Сонымен, егер сіз біздің нұсқауларымызды қатаң орындасаңыз, бәрі сіз үшін жұмыс істеуі керек еді. Басқа сұрақтарыңыз болса, біздің пікірлеріміз сізге ашық!
22 жылғы 2014 желтоқсан 1
Түсініктеме
Суреттегі кодты енгізіңіз:*
Код оқылмайтын болса, оны жаңарту үшін суретті басыңыз
  1. Шаты
    Шаты
    4 жылғы 2023 желтоқсан 11:19
    Менің ойымша, мәселе Wi-Fi емес, ноутбукта болуы мүмкін.