FreePrograms.me

1406 қатесі

Ошибка 1406

Компьютерлік қателер әртүрлі түрде келеді. Кейбір қателер Интернет қосылымы сәтсіз болғанда пайда болады, ал кейбір компьютер қателері кез келген бағдарламаны қалыпты орнату кезінде пайда болуы мүмкін. Барлық қателер олардың сипаты мен жою әдісімен ерекшеленеді. Бірақ компьютер қатесінің күрделілігіне қарамастан, олардың кез келгенін түзетуге болатынын атап өткен жөн. 1406 қатесін қарастырайық. Бұл қате кезінде келесі мәтіні бар терезе пайда болады: "1406 қатесі \SOFTWARE кілтіне мән жазу мүмкін емес. Кілтке қажетті рұқсаттарыңыз бар екеніне көз жеткізіңіз немесе қолдау қызметіне хабарласыңыз." Яғни, кейбір мәндерді жүйенің тізіліміне жазу мүмкін емес. Көбінесе бұл қате орнату кезінде орын алады Microsoft Office жиынтығы.

1406 қатесінің пайда болуының бірнеше себептері болуы мүмкін. Мысалы, Microsoft Office қолданбаларының бумасын орнатқан пайдаланушының тізілімдегі деректерді өзгертуге құқықтары жеткіліксіз болуы мүмкін. Сондай-ақ жүйеде тізілімдегі белгілі бір орынға кіруді блоктайтын үшінші тарап қолданбасы орнатылған болуы мүмкін. 1406 қатесін түзетудің бірнеше жолы бар.

Ең алдымен, 1406 қатесінде көрсетілген тізілім жазбалары үшін «Толық бақылауды» орнатуға тырысуға болады. Осылайша, жүйелік тізілімге өту үшін мәзірге қоңырау шалу керек «жүгіру«және терезеде пәрменді енгізіңіз»regedit". Одан кейін " түймесін басыңыз.OK".
Ошибка 1406


Осыдан кейін сіз «Тіркеу редакторы» деп аталатын мәзірге өтесіз. Мұнда мәзірдің сол жақ бұрышында келесі жолды таңдау керек: «HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer". Қалтада "Installer«Сізге тінтуірдің оң жақ түймешігімен нұқып, «Рұқсаттар» тармағын таңдап, «пайдаланушыға толық рұқсат беру» құсбелгісін қойыңыз.


Тіркеу бөлімі үшін де солай істеу керек ».HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\орындалуда".

Орнату кезінде үшінші тарап қолданбаларын өшіріп көруге болады. Мұны мәзірде жасауға болады »Авто сақтық көшірме жасау". Үшінші тарап қолданбасын өшіргеннен кейін, Microsoft Office қолданбаларының бумасын қайта орнатып көріңіз. Егер бәрі жұмыс істесе, компьютерді қайта іске қосыңыз, содан кейін сіз өшірген үшінші тарап қолданбасын қайта қосуға болады. 1406 қатесін мына жерден шешуге болады. көп жағдайда рұқсат операцияларын орындау жеткілікті жүйелік тізілімде, бірақ бұл көмектеспесе, екінші әдісті қолдануға болады - үшінші тарап қолданбаларын өшіру.
11 қаңтар 2015 жыл 3
Түсініктеме
Суреттегі кодты енгізіңіз:*
Код оқылмайтын болса, оны жаңарту үшін суретті басыңыз
  1. Даниил Дианов
    12 жылғы 2015 қараша 14:22
    Менде InProgress жоқ((((
  2. Даниил Дианов
    29 жылғы 2015 қараша 15:47
    InProgress болмаса, не істеу керек
  3. Шаты
    Шаты
    4 жылғы 2023 желтоқсан 12:59
    Мен тізілім жазбаларына толық рұқсатты орнаттым және қате жойылды.