Порт не істеп жатқанын қалай тексеруге болады?
Дегенмен, желінің дұрыс жұмыс істемеуінің негізгі себептерінің бірі порттың кептелуі болып табылады: Қатып қалады, баяулайды, артта қалады. Әрбір бағдарлама өзінің портын пайдаланғанымен, кейде олардың біреуінде бірнеше бағдарлама қиылысады және «штепсельдік қосқыш» пайда болады. Төменде атышулы «штепсельді» қалай анықтау керектігін айтамыз. Ең көп таралған портты толтыру мәселесі 80 порт нөмірімен кездеседі - көптеген бағдарламалар үшін ең негізгі маршруттардың бірі.
Сонымен, бізге сүйікті пәрмен жолы қажет. Ол «Іске қосу» мәзірі арқылы шақырылады, ол өз кезегінде шақырылады жылдам пернелер тіркесімі Windows+R. «Іске қосу» мәзіріне енгізіңіз cmd - біз пәрмен жолындамыз.
Бұл жерде бізге команда керек netstat -ано (дефистің алдынан бос орын қойып, онсыз бос орынсыз осылай жазамыз!).
Біз көптеген жергілікті мекенжайларды көреміз. олардың барлығы xxx.xxx.x.xxx:PORT сияқты нәрсеге ұқсайды. Иә, порт қос нүктеден кейін жазылады.
Белгілі бір портты таңдап, саусағыңызды соңғы бағанға сүйреңіз және процестің идентификаторын табыңыз. ID нөмірін есте сақтаңыз. Бұл пәрмен жолы арқылы жұмысты аяқтайды.
Тапсырма менеджерін іске қосыңыз (оны қалай шақыру керектігін бәрі біледі: Ctrl+Alt+Del немесе Ctrl+Shift+ESC).
Егер сіз Windows 8/8.1 жүйесін пайдалансаңыз, идентификаторлар бастапқыда «Мәліметтер» қойындысында тіркеледі. Егер сіздің операциялық жүйеңіз Windows 7 немесе одан төмен болса, алдымен «Көру» мәзіріне өтіп, «Бағандарды таңдау» тармағын таңдап, PID жанындағы құсбелгіні қойыңыз.
Өзгерістерді растағаннан кейін біз ID бар бағанды көреміз. Біз пәрмен жолынан идентификатор нөмірін іздейміз және сол арқылы қандай процесті, демек, қандай бағдарлама осы немесе басқа портты пайдаланатынын оңай анықтаймыз. Сонымен, енді сіз порттарды бітелу үшін қалай тексеру керектігін білесіз және бұл Интернетте жұмыс істейтін көптеген бағдарламалар алдында өте пайдалы дағды. Іске сәт!