Play Market қолданбалар дүкеніндегі 491 қате - оны қалай түзетуге болады?
Егер сізге Android телефонына кез келген қосымшаны жүктеп алу қажет болса, онда мұндай қосымшаны арнайы дүкен арқылы жүктеп алған дұрыс. Бұл дүкен деп аталады Play Market. Бұл қолданбалар дүкенінде Android смартфондарына арналған барлық нәрсе бар. Бірақ телефоныңыз осы дүкенді пайдаланып ештеңені жаңарта алмайтын кездер болады, бірақ ол тек қате береді. Бүгін біз Play Market-те 491 қатесін жою жолын анықтауға тырысамыз. Play Market-тегі 491 қатесі телефонда орнатылған қолданбаларды жаңарту әрекеті кезінде жиі пайда болады. Қолданбаны бастапқы орнату кезінде мұндай қате пайда болатын жағдайлар бар. Кез келген жағдайда, бірінші қадам телефонды қайта іске қосу болып табылады. Егер қате сақталса, келесі қадамдарға өтіңіз.
Телефон параметрлеріндегі кэшті тазалау керек. Сонымен қатар, Play Market дүкенінің деректерін өшірген жөн. Сондай-ақ Play Market-тің ағымдағы нұсқасын жойып, жаңасын орнатқан жөн. Көп жағдайда бұл қадамдар 491 қатесін шешуге көмектеседі.
Егер жоғарыда жазылған ештеңе көмектеспесе, бұл қатені шешудің басқа жолы бар. Play Market тіркелгісін жойып, жаңасын жасау керек. Егер смартфонда 491 қатесі пайда болса, осы мақалада берілген ұсыныстарды пайдаланып көріңіз.