Play Market қолданбаларын жүктеп алу немесе жаңарту кезіндегі қате 504: мәселені шешу
Егер сіз Play Market қызметінен қолданбаны жүктеп алуға немесе жаңартуға тырысқанда, 504 коды бар қате туралы хабар пайда болған кезде мәселеге тап болсаңыз, ренжімеңіз, өйткені қазір біз сізге көз жеткізу үшін не істеу керектігін айтамыз. бәрі керек сияқты жұмыс істейді.
сөйлеген сөзінде
Осы қадамдардан кейін бұрын қолжетімсіз қолданбаны қайта орнатып көріңіз. Бұл жолы 504 қатесін көрсеңіз, Play Market-ті толығымен қайта орнатыңыз.
- Құрылғының мәзірін ашып, қойындыға өтіңіз бағдарламалар.
- Барлық орнатылған бағдарламалар тізімінен табыңыз Play Market және осы белгішені басыңыз.
- Әрі қарай, түймені басыңыз Жаңартуларды жою.
- Құрылғыны қайта іске қосыңыз.
Осы қадамдардан кейін бұрын қолжетімсіз қолданбаны қайта орнатып көріңіз. Бұл жолы 504 қатесін көрсеңіз, Play Market-ті толығымен қайта орнатыңыз.
Сондай-ақ оқыңыз: