Қауіпсіз қосылым қатесін қалай шешуге болады
Интернет – компьютерлік вирустардың негізгі өсіретін жері. Сондықтан браузерді әзірлеушілер өз өнімдеріне вирус қаупінің компьютерге енуіне немесе алаяқтардың құпия ақпаратты, мысалы, банк картасының деректерін алуына жол бермеуге тырысатын әртүрлі өнімдерді жасайды. Осыған байланысты әртүрлі браузерлердің пайдаланушылары мезгіл-мезгіл қауіпсіз қосылым туралы хабарламаға тап болуы мүмкін.
Пайдаланушы қауіпсіз сайтқа өтпек болған кезде, пайдаланушылардың компьютер экрандарында қорғалмаған қосылымды көрсететін қате пайда болады, бірақ браузер осы веб-ресурстың қауіпсіздік сертификаттарын тексере алмады. Ұқсас мәселе сайттың ықтимал қауіптілігінен ғана емес, сонымен қатар әртүрлі факторлардың сертификаттарды тексеруге кедергі келтіргеніне байланысты туындауы мүмкін.
Қорғалмаған қосылым қатесін шешу жолдары
Төменде біз қауіпсіз қосылым мәселесін шешуге көмектесетін әдістердің максималды санын қарастырамыз (қай веб-шолғышты пайдалансаңыз да).
1-әдіс: дұрыс күн мен уақытты орнатыңыз
Қауіпсіздік сертификаттарының қатаң шектеулі шарттары бар, сондықтан сіздің компьютеріңіздегі күн мен уақыт дұрыс орнатылмаған болса, браузер сайттың қауіпсіздігін тексере алмады, сондықтан оған өтуді бұғаттады.
- Егер сіздің жағдайыңызда қате күн мен уақыт орын алса, науадағы күн мен уақыт туралы ақпаратты тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, пайда болатын мәтінмәндік мәзірдегі элементті таңдаңыз. «Күн мен уақытты орнату».
- Экранда дұрыс күн мен уақытты орнату қажет болатын терезе пайда болады (бұл параметрлерді автоматты түрде анықтауды белсендірсеңіз жақсырақ).
2-әдіс: антивирусты өшіру
Интернеттегі пайдаланушының қауіпсіздігіне тым көп көңіл бөлетін кейбір антивирустық бағдарламалар шолғыштың жұмысына әсер етіп, қауіпті болып көрінетін сайттарға өтуге кедергі келтіруі мүмкін.
Бұл жағдайда мәселенің бұл мүмкіндігін растау немесе жоққа шығару үшін антивирусты біраз уақытқа толығымен өшіру қажет болады. Бұл аяқталғаннан кейін проблемалық сайтқа өтіп көріңіз - егер мәселе жойылса, біз тек болжамымызды растадық.
Осыдан кейін антивирусты жоғалтпау үшін оның параметрлеріне өтіп, қорғалған сайттарға өтуді блоктайтын параметрлерді анықтауға тырысу керек. Желіні немесе SSL сканерлеуді өшіруіңіз мүмкін (бұл интернетті сканерлеуге қатысты параметр болуы мүмкін).
3-әдіс: вирустық белсенділікті жою
Егер мәселе бірнеше сайттарда байқалса, сіз браузердің қалыпты жұмысын бұғаттайтын вирус компьютеріңізге орналасты деп ойлауға болады.
Бұл жағдайда кез келген қауіп түріне компьютеріңізді тексеру керек. Мұны істеу үшін компьютердегі жүйені сканерлеу құралын немесе осы үшін арнайы жасалған бағдарламалық құралды, мысалы, қызметтік бағдарламаны пайдалануға болады. Dr.Web CureIt, немесе кез келген ұқсас.
Егер сканерлеу нәтижесінде компьютеріңізде әлі де вирустар табылса, оларды жойып, компьютерді қайта іске қосыңыз. Осыдан кейін шолғыш қалыпты жұмыс істемеуі мүмкін, өйткені оның дұрыс жұмыс істеуі әлдеқашан бұзылған, яғни біздің мақаладағы келесі әдіс сізге көмектесе алады.
4-әдіс: шолғышты қайта орнатыңыз
Кез келген бағдарламаның көптеген мәселелерін қайта орнату процедурасын орындау арқылы шешуге болады. Бұл веб-шолғышқа қатысты біз не істегіміз келеді.
- Ең алдымен, браузерді жою керек. Мұны істеу үшін ашыңыз «Басқару панелі» және бөлімге өтіңіз «Бағдарламалар мен мүмкіндіктер».
- Орнатылған бағдарламалар тізімінен шолғышты тауып, оны тінтуірдің оң жақ түймешігімен нұқыңыз, содан кейін таңдаңыз «Жою».
- Экранда шолғышты жою құралы көрсетіледі, оның көмегімен браузерді жоюды аяқтау керек.
- Енді браузерді міндетті түрде жою үшін Windows тізілімін тазалау керек. Мұны істеу үшін терезені ашыңыз «Жүгіру» пернелер тіркесімі Win + R және оған келесі пәрмен түрін жазыңыз:
regedit
- Тізілімді іске қосу үшін жүйе әкімші құқықтарын талап етеді. Қажетті терезе ашылғаннан кейін пернелер тіркесімін пайдаланып іздеу жолағына қоңырау шалыңыз Ctrl + F және оған браузеріңіздің атын жазыңыз. Веб-шолғышпен байланысты кез келген анықталған кілттерді жойыңыз.
- Компьютеріңіз браузердің ізінен тазартылғанда, компьютерді қайта іске қосу арқылы нәтижені қорғау жеткілікті.
- Енді сіз браузерді орнатуды жалғастыра аласыз. Алдымен сіз соңғы таратуды жүктеп алуыңыз керек. Біз оны тек әзірлеушінің ресми веб-сайтынан жүктеп алу керек екеніне ерекше назар аударамыз. Браузерді компьютеріңізге орнатыңыз.
5-әдіс: Жүйені қалпына келтіру
Егер қорғалмаған қосылым мәселесі жақында сізді алаңдата бастаса, компьютерді бұрынғы күйге қайтарудан тұратын жүйені қалпына келтіру процесін орындап көруге болады.
- Ашыңыз «Басқару панелі», келесі бөлімге өту «Қалпына келтіру».
- Элементтің пайдасына таңдау жасаңыз «Жүйені қалпына келтіруді іске қосу».
- Экранда нүктелер көрсетіледі, олардың ішінен жүйе кері қайтарылатынын таңдау керек.
Жүйені қалпына келтіру процесі өте әсерлі уақытты алуы мүмкін екенін ескеріңіз (егер кері қайтару нүктесі ұзақ уақыт бұрын жасалған болса, процедура бірнеше сағатқа созылуы мүмкін).
Жүйені қалпына келтіруді аяқтағаннан кейін браузеріңіздің жұмысын тексеріңіз.
6-әдіс: Windows брандмауэрін өшіріңіз
Сирек жағдайларда қатеге компьютердің кірістірілген қауіпсіздік құралы – Windows брандмауэрі де әсер етуі мүмкін. Бұл әдісте қатенің себебі осы екенін тексеру үшін оны біраз уақытқа өшіріп көру керек.
- Мұны істеу үшін өтіңіз «Басқару тақталары», содан кейін бөлімді таңдаңыз «Windows брандмауэрі».
- Терезенің сол жағындағы элементке өтіңіз «Windows брандмауэрін қосу немесе өшіру».
- Экранда брандмауэрді екі қадаммен өшіру керек терезе ашылады. Осыдан кейін браузердің функционалдығын тексеріңіз. Мәселе шешілмесе, брандмауэрді қайта іске қосыңыз.