FreePrograms.me

Cmd.exe іске қосу қатесін қалай түзетуге болады

Как устранить ошибку запуска cmd.exe


Пәрмен жолы өте пайдалы нәрсе, бірақ оны іске қосқан кезде күтпеген қателер жиі орын алады. Бұл мақалада пәрмен жолын қалпына келтіру үшін не істеу керектігін мүмкіндігінше егжей-тегжейлі қарастырамыз.

Қатенің себептері



Негізгі себептерге мыналар жатады:
  • Дұрыс емес өшіру;

  • Операциялық жүйені қате жаңарту;

  • Дербес компьютерде зиянды бағдарламалық қамтамасыз етудің болуы;

  • антивирустың дұрыс жұмыс істемеуі;

  • Әр түрлі жеке мәселелер.


Айта кету керек, cmd.exe файлын Интернеттен жүктеп алу ұсынылмайды, өйткені сіздің компьютеріңізде бірнеше вирустарды «ұстап алу» мүмкін.
Мәселені шешу әдістерін қарастырайық.

1-әдіс: тіркелгіні өзгерту



Көбінесе пайдаланушы пәрмен жолын іске қоса алмайды, себебі оның құқықтары шектеулі. Бұл әкімшінің өзі конфигурациялаған «есептік жазбаларға» қатысты.

Мәселені шешу үшін әкімшіден тіркелгі үшін cmd іске қосуға рұқсат сұрау керек. Егер сізде барлық профильдерге кіру мүмкіндігі болса, онда әкімші тіркелгісімен кіріңіз.

Есептік жазбалар арасында келесідей ауысуға болады:
  1. Пернелер тіркесімін басыңыз Win + L.

  2. Сіз өзіңізді кіру терезесінде табасыз. Мұнда барлық бар тіркелгілердің тізімі берілген.

  3. Әкімші профилін басып, құпия сөзді енгізіңіз, содан кейін түймесін басыңыз «Кіру».

  4. Дайын! Енді сіз пәрмен жолын пайдалана аласыз.


2-әдіс: Тазалауды іске қосу



Мүмкін мәселе дәл автожүктеуде жатыр. Мұнда пәрмен жолының дұрыс іске қосылуына кедергі келтіретін бағдарламалар болуы мүмкін.
Процедура келесідей жүзеге асырылады:
  1. Пернелер тіркесімін басыңыз Win + R.

  2. Мәтін өрісіне енгізіңіз msconfig.

  3. басыңыз «ЖАРАЙДЫ МА».

  4. Мұнда басыңыз «Жіберу».

  5. Мұнда барлық іске қосу элементтері орналасқан. Бағдарламаны іске қосудан жою үшін оның атының жанындағы құсбелгіні алып тастау керек.

    Как устранить ошибку запуска cmd.exe


  6. Басамыз «ЖАРАЙДЫ МА» және пәрмен жолының функционалдығын тексеріңіз. Егер ол әлі басталмаса, біз келесі бағдарламаны өшіруге тырысамыз және т.б.


Сонымен қатар, сіз баруға тырысуға болады «Тапсырмалар менеджері» және сол сияқты іске қосылған қолданбаларды бір-бірден өшіріңіз.

3-әдіс: NVIDIA GeForce Experience бағдарламасын жою



Көптеген пайдаланушылар үшін NVIDIA GeForce Experience қолданбасын жою мәселені шешуге көмектесті.

Қадамдық нұсқаулық:
  1. Біз кіреміз «Бұл компьютер». Тақырыптағы элементті табу «Бағдарламаны жою немесе өзгерту» және оны басыңыз.



  2. деп аталатын терезеде өзімізді табамыз «Параметрлері». Көлемді тізімде біз GeForce Experience табамыз және оны LMB арқылы басыңыз.

  3. түймесін басыңыз «Жою».



  4. Жоюды растаймыз.


4-әдіс: драйверлерді жаңарту



Ескірген немесе дұрыс орнатылмаған драйверлер пәрмен жолын іске қосу қатесінің тағы бір ықтимал себебі болып табылады.

Бейне карта драйверлерін жаңартудан бастау керек. Мысал ретінде nVidia көмегімен процесті қарастырайық:
  1. Біз өндірушінің ресми веб-сайтына барамыз.

  2. Драйверді іздеу бетіне өтіңіз.

  3. Мұнда графикалық адаптер мен операциялық жүйеге қажетті барлық деректерді көрсетеміз. басыңыз «Іздеу». Содан кейін табылған драйвер орнатушысын жүктеп алып, оны іске қосыңыз.

  4. Нұсқаулардан кейін біз драйверді орнатамыз.




Егер бұл көмектеспесе, компьютердің қалған құрамдас бөліктері үшін драйверлерді жаңарту керек.

Үшінші тарап утилиталарын пайдаланбай ең қолайлы әдіс келесідей:
  1. Тінтуірдің оң жақ түймешігімен басыңыз «Бұл компьютер» және таңдаңыз «Бақылау».



  2. Біз таңдаймыз «Құрылғы менеджері».



  3. Тізімде барлық құрылғылар бар. Кез келген құрылғыны тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, түймесін басыңыз «Драйверлерді жаңарту...».



  4. Мұнда басыңыз «Жаңартылған драйверлерді автоматты түрде іздеу».



  5. Орнатуды растаймыз және оның аяқталуын күтеміз. Осыған ұқсас басқа дербес компьютер құрылғылары жаңартылады.


5-әдіс: Microsoft кітапханаларын жаңарту



Операциялық жүйенің кітапханалары мен бағдарламаларын жаңартуға тырысқан жөн, себебі бұл мәселені шынымен шешуі мүмкін.

DirectX, .NET Framework және Microsoft Visual C++ сияқты нәрселерді жаңартуыңыз қажет. Бұл процедураны орындау өте оңай, өйткені сізге Microsoft ресми веб-сайтына кіріп, операциялық жүйеңізге сәйкес келетін осы компоненттердің соңғы нұсқаларын жүктеп алу жеткілікті.

6-әдіс: Зиянды бағдарламаны тексеріңіз



Вирустар қолданбаларда әртүрлі қателер тудыруы мүмкін қауіпті заттар. Пәрмен жолы дәл вирустарға байланысты басталмауы мүмкін. Компьютеріңізді зиянды бағдарламаларға сканерлеу және оны жою қажет. Мұны Dr.Web CureIt тегін бағдарламасы арқылы жасауға болады.

Қадамдық нұсқаулық:
  1. Сканерді іске қосайық.

  2. Біз лицензиялық келісімге келісеміз.

  3. басыңыз «Тексеруді бастау».



  4. Зиянды бағдарламалық құралды іздеу басталды.

  5. Аяқтағаннан кейін барлық анықталған қауіптерді жоюға болады.


7-әдіс: Жүйелік файлдарды тексеру



Бірінші қадам - ​​соған көз жеткізу «Windows модулін орнатушы» іске қосылды:
  1. Пернелер тіркесімін басу Win + R, енгізіңіз services.msc және нұқыңыз «ЖАРАЙДЫ МА».



  2. shchyolkaem pravoy knopkoy мыши на «Windows модулін орнатушы» және таңдаңыз «Қасиеттер».

  3. Іске қосу түрінде таңдаңыз «Қолмен» және нұқыңыз «Жүгіру».




Қауіпсіз режим


  1. Қауіпсіз режимге жүктеңіз.

  2. Пәрмен жолын ашыңыз. Егер бұл сәтті болса, келесіні енгізіңіз: sfc / scannow

  3. Табылған барлық зақымдалған заттар қалпына келтіріледі.



  4. Компьютерді қайта жүктеп, пәрмен жолы жұмыс істеп тұрғанын тексеріңіз.


жүйені қалпына келтіру



Егер пәрмен жолы қауіпсіз режимде басталмаса, бұл процедураны қалпына келтіру режимінен орындау керек.

Процесс:
  1. Жүктелетін медианы салыңыз және дербес компьютерді іске қосыңыз.



  2. Пернелерді басып тұрыңыз Shift + F10 және біз пәрмен жолына жетеміз.

  3. Таныстыру diskpart және осылайша қатты дискілермен жұмыс істейтін қолданбаны іске қосыңыз.



  4. Таныстыру диск тізімібарлық дискілерді көрсету үшін.



  5. Келесі, енгізіңіз X дискісін таңдаңыз. X дискінің нөмірі екенін түсіну керек. Жүйенің қатты дискінің нөмірін оның өлшемімен анықтауға болады.



  6. Propysyvaem толық диск және диск бөлімдері туралы барлық ақпаратты табыңыз. Жүйелік дискінің әріп өлшемін анықтаңыз.



  7. Жазамыз Шығуосы бағдарламамен жұмысты аяқтау үшін.



  8. Таныстыру sfc /scannow /OFFBOOTDIR=X:\ /OFFWINDIR=X:\windows, мұндағы X - жүйелік дискінің әрпі.



  9. Жүйені сканерлеу басталды. Егер ақаулар табылмаса, мәселені шешу үшін келесі әдістерді қолдану қажет.


8-әдіс: Қоқысты тазалау



Тіркеуде қоқыстың болуы пәрмен жолымен проблемалардың ықтимал көзі болып табылады. Тізілімдегі ақаулар өз жұмысында пәрмен жолын пайдаланған утилиталарды қате жойғаннан кейін пайда болады.

Қоқыс тізілімін келесі жолмен тазалауға болады:
  1. Пернелер тіркесімін басыңыз Win + I.

  2. Біз таңдаймыз «Жүйе».



  3. басыңыз «Сақтау».



  4. Жүйелік дискіні басыңыз.



  5. Біз талдаудың аяқталуын күтеміз. Аяқтағаннан кейін элементті басыңыз «Уақытша файлдар».



  6. сияқты элементтердің жанына белгі қоямыз «Қоқысты босату», «Уақытша файлдар» и «Жүктеулер қалтасы».



  7. басамыз «Файлдарды жою». Енді пәрмен жолының функционалдығын тексеруге болады.


9-әдіс: Антивирусты жойыңыз немесе оны өшіріңіз



Алдымен, антивирусты өшіріп, cmd функционалдығын тексеру керек. Егер бұл көмектеспесе, оны жою керек.

Әрбір антивирустың өз жою нұсқаулары бар, сондықтан біз әйгілі Касперский мысалын пайдаланып жоюды қарастырамыз:
  1. Kavremover жүктеп алып, оны іске қосыңыз.

  2. Антивирусты таңдаңыз.

  3. Суреттегі кодты енгізіп, түймесін басыңыз «Жою».



  4. Жою сәтті аяқталды және компьютер қайта жүктелді.


10-әдіс: Жүйе жаңартулары



Пәрмен жолы дұрыс орнатылмаған жүйе жаңартуларына байланысты жұмыс істемеуі мүмкін. Мұнда бәрі қарапайым - соңғы жаңартуларды орнату үшін амалдық жүйені тексеру керек.

Қадамдық нұсқаулық:
  1. Мұнда басыңыз Пуск және беріліс белгішесін басыңыз.

  2. Басамыз «Жаңарту және қауіпсіздік».



  3. басыңыз «Жаңартуларды тексеру».



  4. Жойылған жаңартулар туралы хабар пайда болса, оларды орнатыңыз, содан кейін олардың функционалдығын тексеріңіз cmd.


11-әдіс: Жүйені қалпына келтіру



Көбінесе жүйені қалпына келтіру нүктесіне қайтару сияқты шешім көмектеседі. Бұл келесідей көрінеді:
  1. Компьютерді қосқан кезде пернені басыңыз F8.

  2. Біз таңдаймыз «Диагноз».



  3. Басамыз «Қосымша опциялар».



  4. басыңыз «Жүйені қалпына келтіру».



  5. Жаңа терезеде қажетті қалпына келтіру нүктесін таңдаңыз.



  6. Аяқтағаннан кейін түймені басыңыз «Дайын».


12-әдіс: Амалдық жүйені қайта орнату



Бұл ең экстремалды шешім, оған алдыңғылардың бәрі нәтиже бермеген жағдайда ғана жүгіну керек.

Мысал ретінде Windows 7 арқылы қайта орнатуды қарастырайық:
  1. Дербес компьютерді өшіріп, жүктелетін медианы салыңыз.

  2. Компьютерді іске қосқан кезде пернені пайдаланып BIOS-қа өтіңіз F2.

  3. бөлім «Етік» жүктелетін медианы бірінші орынға қойып, басыңыз F10.

  4. Біз компьютерді қайта іске қосамыз.



  5. Әрі қарай, интерфейс нұсқауларынан кейін операциялық жүйені орнатамыз. таңдаңыз «Толық орнату», сонымен қатар жүйені орнататын дискіні көрсетіңіз. Біз аяқталуын күтеміз.
Мақалада осы мәселені шешудің барлық негізгі әдістері талқыланды. Кез келген әдісті сынап көруге тұрарлық.
16 жылдың 2018 наурызы 2
Түсініктеме
Суреттегі кодты енгізіңіз:*
Код оқылмайтын болса, оны жаңарту үшін суретті басыңыз
  1. Стадион
    Стадион
    5 жылғы 2023 желтоқсан 23:03
    Мақала көп пайда әкелмеді, сондықтан мен бәрін білдім
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 жылғы 2023 желтоқсан 14:09
    Бұл соншалықты қиын емес, оны бірнеше қадаммен жоюға болады, cmd.exe енді проблема емес.