FreePrograms.me

651 қатесі бар интернет қосылымының сәтсіздігі

Сбой подключения к интернету с ошибкой 651

651 қатесі бар қосылымның сәтсіздігі жүйеде де, қызметті ұсынатын Интернет провайдерінде де ақау бар екенін көрсетуі мүмкін. Сіздің аумақта орналасқан барлық желілік жабдық, бұл желілік кабель, желілік карта, маршрутизатор және т. содан кейін қызмет провайдерінің қолдау қызметіне қоңырау шалыңыз. 651 қатені шешудің бес жолы

Бірінші әдіс - компьютерді қайта іске қосу

Кернеудің кенеттен өзгеруі немесе басқа себептер бойынша желілік карта дұрыс жұмыс істемейді және бұл компьютердің желіге қосылуының сәтсіздігіне әкеледі. Бұл қатені жою үшін «Параметрлер» және «Қайта іске қосу» түймесін басыңыз.

Сбой подключения к интернету с ошибкой 651


Екінші әдіс - желілік карта драйверлерін жаңарту

Мұны істеу үшін «Менің компьютерім» түймесін тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, «Сипаттар» тармағын таңдап, «Құрылғы менеджері» түймесін басыңыз. «Желілік адаптерлерді» табу керек терезе ашылады, содан кейін барлық желілік адаптерлердің жұмыс істеп тұрғанын тексеру үшін жазудың сол жағында орналасқан үшбұрышты басыңыз.



Кез келген адаптердің жанындағы сары үшбұрыш жанып тұрса, драйверлерді жаңарту қажет.



Адаптерді жаңарту үшін тізімнен проблемалы адаптерді тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, «Жаңарту» түймесін басыңыз.



Үшінші әдіс - желілік кабельдің ақауларын жою

Екі мүмкін кабель ақаулары:
- физикалық зақымданулар мен импульстар;
- кабельдік контактілер мен желілік карта арасындағы нашар өзара әрекеттесу.
Біз компьютерді тексеріп, қайта іске қосамыз.

Төртінші әдіс - жаңа интернет қосылымы

Барлық жабдық істен шығуға бейім және компьютерді Интернетке қосу ерекшелік емес. Қайта қосылуды өзіміз жасауға тырысайық.

Желі белгішесін тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, «Желі және ортақ пайдалану орталығы» таңдаңыз.



Келесі терезеде «Жаңа қосылымды немесе желіні жасау және конфигурациялау» тармағын таңдаңыз.



Содан кейін «Интернет қосылымы/жоғары жылдамдықты» таңдаңыз.
Терезеде провайдер мен келісімшарт нөмірі туралы бұрыннан белгілі деректерді енгізіңіз.



Тексеру.

Бесінші әдіс – тізілім мәнін өзгерту

Біз «regedit» іздейміз. Ашылу жүйелік тізілім.



Әрі қарай сол жақтағы ағашта HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters жолы бойынша дәйекті түрде жылжамыз.



Сол жақтағы «Параметрлер» қалтасын басыңыз. Осы кезде оң жақта тізім пайда болуы керек.
Тізім орналасқан осы өрісті тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, «Жасау» бөлімін қараңыз. «DWORD (32 бит)» параметрін таңдаңыз.



Параметр «RSS қосу» деп аталады және оның мәні «0» болады.
Дәл осылай DWORD (32 бит) жасаймыз. Біз оны «DisableTaskOffload» деп атаймыз және оған «1» мәнін тағайындаймыз.
Компьютеріңізді қайта іске қосыңыз.
Нәтижені тексерейік. Көбінесе 651 қатесі бар Интернетке қосылу мәселесі компьютерді қайта іске қосу және желілік кабельдің желілік картаға қосылуын тексеру арқылы шешіледі. Егер барлық осы манипуляциялар қажетті нәтиже бермесе, Интернет-провайдеріңізге хабарласыңыз.
29 жылғы 2014 мамыр 2
Түсініктеме
Суреттегі кодты енгізіңіз:*
Код оқылмайтын болса, оны жаңарту үшін суретті басыңыз
  1. Шаты
    Шаты
    2 жылғы 2023 желтоқсан 16:00
    Отынды жаңарту маған аталған опциялардан көмектесті. Рақмет сізге. 
  2. аххлов
    аххлов
    6 жылғы 2023 желтоқсан 12:21
    Мен өз проблемамды және себебімді таптым! Оны түзету оңай болды!