Аудио шығыс құрылғысы орнатылмаған - не істеу керек
Күнделікті компьютер пайдаланушылары музыка тыңдайды, бағдарламалар мен фильмдерді көреді, сонымен қатар бағдарламалардың жүйелі дыбыстарына бәрі де үйренген. Кеше бәрі жақсы болғанымен, дыбыс жұмыс істемей қалса, не істеу керек? «Аудио шығыс құрылғысы орнатылмаған» қатесі тек компьютердегі елеулі ақаулардан кейін ғана емес, сонымен қатар сымдар нашар байланыста болса немесе зақымдалған болса да пайда болуы мүмкін.
Көбінесе құлаққапты пайдаланатын пайдаланушылар қосқыштан сымды алып тастап, динамиктерді қосуды ұмытып кетеді.
Онлайн ойында дыбыс болмаса, брандмауэрді өшіріп, дыбысты тексеру керек.
Сондықтан, біз алдымен осы нюанстардың барлығын тексереміз.
Компьютердің аудио драйверлерін қайта орнату немесе орнату
Егер жоғарыда аталған әдістерді қолданып тексергенде, себебін табу мүмкін болмаса, дыбыс драйверлерімен жұмыс істеу керек.
Біріншіден, біз компьютермен бірге келген орнату дискілерін тауып, дыбыс драйверлерін автоматты түрде қайта орнатамыз. Сіз сондай-ақ танымал пайдалана аласыз тегін DriverPack Solution бағдарламасы.
Көбінесе мұндай дискілер қол жетімді емес, бірақ бұл проблема емес.
Интернет арқылы жаңартуға тұрарлық:
- «Менің компьютерім» тармағын тауып, оны тінтуірдің оң жақ түймешігімен басыңыз.
- Әрі қарай, «Сипаттар» түймесін басыңыз.
- Пайда болған терезеде «Device Manager» таңдаңыз.
- Сол жақта барлық компьютер құрылғылары көрсетілген ағаш тізімі пайда болады.
- Драйверлері зақымдалған құрылғыларды анықтау оңай. Құрылғының жанында леп белгісі бар сары үшбұрыш жанады.
- Оны тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, «Драйверлерді жаңарту» таңдаңыз.
- Егер автоматты түрде жаңарту мүмкін болмаса, құрылғыны тінтуірдің оң жақ түймешігімен басып, «Сипаттар» тармағын таңдаңыз.
- «Драйвер» қойындысына өтіңіз. «Артқа айналдыру» түймесін табыңыз. Бұл драйвердің алдыңғы жұмыс нұсқасын орнатады.
жүйені қалпына келтіру
Драйвермен барлық манипуляциялардан кейін дыбыс әлі де жұмыс істемесе, біз пайдаланамыз жүйені қалпына келтіру:
- «Бастау» бөліміне өтіп, «Барлық бағдарламалар» түймесін басыңыз.
- Содан кейін «Стандартты» іздеп, «Қызмет» бөліміне өтіңіз.
- Қалпына келтіру нүктесін таңдаңыз. Ол дыбыс белсенді болған күн мен уақытқа сәйкес болуы керек. Егер бұл әдіс нәтиже бермесе, сіз құзыретті маманға хабарласуыңыз керек.