FreePrograms.me

Сізге бизнесіңіз үшін мобильді қосымша қажет пе?

Сіз бірге уақыт өткізуі керек, бірақ оның орнына барлығы телефонда және айналдыруда, зейінін шоғырландыратын, скучно немесе тіпті уайымдайтын отбасын көрдіңіз бе? Бұл технологияның ғасыры болғандықтан, смартфон адамның жаңалықтарды тексеріп жатқанын, жұмыс істеп жатқанын, ойнағанын, әлеуметтік желіде көңіл көтеруін, дүкен аралап, досымен сөйлесіп жатқанын немесе мектепте үй тапсырмасын орындауын білдіруі мүмкін.

2023 жылға арналған мобильді қолданбалар статистикасы Apple Store дүкенінде 1,96 миллион қолданба бар екенін және Google Play Store - 2,87 млн. Мектептерден бастап трансұлттық компанияларға дейін барлығы жаһандық ауқымда көбірек байланыста болу және адамдарға смартфон экранын жылдам түрту арқылы қалаған нәрсеге қол жеткізуді жеңілдету үшін өздерінің мобильді қосымшасын жасауға бейім. Бұл мақалада біз сіздің бизнесіңіз үшін мобильді қосымшалардың артықшылықтарын қарастырамыз.

Сіздің бизнесіңіз үшін мобильді қосымшаның көптеген артықшылықтары бар. Маманға хабарласыңыз, олар жасайды реттелетін мобильді қосымша Сіздің көзқарасыңызға сәйкес келу брендке адалдықты қалыптастыруға, тұтынушылармен қарым-қатынасты жақсартуға және өзекті, заманауи және жаңа технологиялардың алдыңғы қатарында болуға көмектеседі. Бірақ бұл нені білдіреді? Қолданба тұтынушылармен қарым-қатынасты қалай нығайта алады? Оны былай қояйық: қазіргі уақытта адамдар уақытты үнемдегісі келеді; Уақыт - бұл құнды актив, сондықтан адамдар үшін оны үнемдеу жолдарын табу маңызды және бизнес қолданбасы мұны олар үшін жасай алады. Мысалы, егер сіз азық-түлік сатып алғыңыз келсе, бірақ жұмысқа баруыңыз керек болса және уақытыңыз болмаса, азық-түлік қолданбасын ашып, қалаған өнімдерді түртіп, оларды себетке қосуға, кассаға шығуға және voila! Сіз жаңа ғана азық-түлік дүкеніне бардыңыз.

Сонымен, сіздің бизнесіңіз үшін мобильді қосымшаның болуының әртүрлі артықшылықтарын қарастырайық:


Бренд туралы хабардарлықты арттырады


Брендтік қолданбаның болуы бизнесіңіз туралы сөзді бір рет басу арқылы таратуға мүмкіндік береді. Бұл адамдарға сіздің кім екеніңізді және қандай қызметтерді ұсынатыныңызды білуге ​​мүмкіндік береді. Бұған қоса, қолданбалар брендтерге өз тұтынушыларымен эмоционалды байланысын нығайтуға мүмкіндік береді. Брендтік қолданба адамдарға бизнесіңіз туралы білуге ​​мүмкіндік береді және бірнеше түрту немесе басу арқылы сізбен бизнес жүргізуді жеңілдетеді.

Жекелендіруге мүмкіндік береді


Қолданбаның көмегімен сіз нақты мақсатты нарыққа сәйкес қызметтеріңізді жекелендіре аласыз. Мысалы, мазмұнды және хабарландыруларды оларға сәйкестендіру үшін тұтынушыларға не ұнайтынын білу үшін викторинаны өткізуге болады. Бұл тұтынушылардың қайта оралуын қамтамасыз ететін және қолданбаңызды көбірек адамдардың пайдалануына мүмкіндік беретін жекелендірілген тәжірибелерді жасауды жеңілдетеді. Сондай-ақ ол сізге пайдаланушылардың өзін қалай ұстайтыны туралы құнды ақпарат береді, оны маркетингтік стратегияларыңызды жақсарту және тұтынушы базаңыз туралы көбірек білу үшін пайдалануға болады.

Уақытты үнемдейді


Зерттеулер уақытты үнемдеу тұрғысынан қолданбаның веб-сайтқа қарағанда жақсы екенін дәлелдеді. Веб-сайтты жүктеуге уақыт кетуі мүмкін немесе процессіңіздің бір нүктесінде жай ғана істен шығуы мүмкін. Қолданба тұтынушыларға бизнес қызметтеріне жылдам және оңай қол жеткізу арқылы уақытын үнемдеуі мүмкін. Қолданба ішіндегі төлемдерге келетін болсақ, 2019 жылғы зерттеу мобильді қолданба төлемдері 41,8 жылғы 2019%-дан 52,2 жылы 2023%-ға дейін өсетінін анықтады.



Ең жақсы қатысу бағалары


Іскерлік қолданбалар да адамдардың сіздің бизнесіңізге қатысуын арттыруда қажетті рөл атқара алады. Мұны істеудің бір жолы - адамдардың қолданбаңызбен және бизнесіңізбен қатысуын арттыру үшін тек қолданбаларға арналған мәмілелер, ұсыныстар немесе шығармашылық науқандар жасау. Қосымшаның көмегімен компаниялар кеңірек мақсатты аудиторияға қол жеткізе алады. Қолданба адамдардың бизнесіңіз туралы хабардар болуын арттырып, олардың сізді табуын және өнімдеріңізді немесе қызметтеріңізді пайдалануын жеңілдетеді. Сізге физикалық орынмен шектелудің қажеті жоқ; Енді сіз әлемнің қай жерінде болсаңыз да, кеңірек аудиторияға қол жеткізе аласыз.

Сіздің бизнесіңізді нығайтады


Мобильді бизнес қолданбасы бизнес пен тұтынушы қарым-қатынасы арқылы өзектілікті, танысуды, сенім мен беделді құру арқылы бизнесіңізді нығайтуға көмектеседі. Қолданбаны тұтынушылардың оны қалай пайдаланатынын қадағалау және ол туралы көбірек білу арқылы қарым-қатынастарын басқару үшін пайдалануға болады. Қолданба сізге тамаша және ыңғайлы тұтынушы туралы ақпаратты береді. Мысалы, тұтынушылардың қай мүмкіндіктерді жиі қолданатынын және қайсысы ең танымал екенін қарап, қолданбаға өзгертулер енгізуге болады. Бұл болашақта қолданбаңызды әзірлеуді жоспарлауға және стратегиялауға көмектеседі. Қолданбаңыз тамаша жасалған болса, тұтынушыларыңыздан ақпарат пен кері байланыс алудың ең жақсы жолын табу арқылы жай ғана маркетингтік науқанды жасауға болады.

Маркетингтік көмек


Егер сіз маркетинг туралы алаңдайтын адам болсаңыз, онда сіз өзіңіздің мобильді қосымшаңызды әзірлеуіңіз керек, өйткені бұл тамаша маркетинг құралы болуы мүмкін. Арнаулы мобильді қолданба байланыс қажеттіліктеріңізді жақсартады. Қолданбадан сіз байланыс ақпаратын, бейімделген хабарларды және тіпті мәмілелер, конкурстар және науқандар сияқты қатысу құралдарын басқара аласыз. Сіз оларды түстеріңізбен, логотиптеріңізбен және ұрандарыңызбен брендтеу арқылы ерекшелене аласыз. Тағы бір артықшылығы - мобильді қосымшаның маркетинг тұрғысынан үнемділігі. Бұл бизнес қолданбасы арқылы ақшаны іштей үнемдей алатыныңызды білдіреді, себебі ол физикалық маркетингтік элементтерге қажеттілікті жояды және тікелей маркетингтік науқандардың шығындарын азайтады.

Сондай-ақ қолданбалар байланыс пен белсенділікті арттыру және деректерді ұйымдастыру құнын азайту арқылы қызметкерлердің өнімділігін жақсарта алады. Сондай-ақ қолданба арқылы сатып алуға бағытталған жарнама арқылы қолданбаңыздан ақша табу мүмкіндігі бар. Сондай-ақ әзірлеушілер маркетинг жылдамдығын өлшеу үшін қолданатын «тиімді жиілік» стратегиясы бар: тұтынушылар сіздің маркетингтік хабарыңызды жиі тауып, науқандарға қатысады немесе қолданбаңызбен әрекеттессе, соғұрлым олар оны таниды және брендіңізді ұзақ уақыт есте сақтайды. уақыт.



Тұтынушылардың күтулері мен талаптары сияқты технология үнемі дамып, жаңартылып отырады - сондықтан қолданбалы маркетингтегі бәсекелестікке ілесу маңызды. Тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру, бизнесіңізді дамыту және әлеуетті тұтынушыларды тарту арқылы қолданбаңызды бәсекеге қабілетті етіп сақтау қазір бұрынғыдан да маңызды. Цифрлық ландшафт кеңейген сайын, сіз бизнесті дамыту туралы түсінігіңіз бен көзқарасыңызды кеңейтуіңіз керек. Сонымен қатар, сіздің брендіңіздің шыңында болу және бизнесіңізге арналған қолданбаны әзірлеу кезінде ең жақсы нәтижелерді алу үшін барлық жаңа қолданба жаңартуларымен жаңартылып отыруыңыз керек.

19 жылдың 2023 ​​ақпаны 0
Түсініктеме
Суреттегі кодты енгізіңіз:*
Код оқылмайтын болса, оны жаңарту үшін суретті басыңыз