Сайттың іздеу жүйелеріндегі орнын қалай жақсартуға болады?
Мазмұны:
Search Engine Optimization (SEO) Google, Bing немесе сияқты іздеу жүйелеріне көмектесу туралы Яндекс:
- сайтыңызда жариялаған ақпаратты табыңыз (веб-контент)
- сайтыңызды ұқсас сайттармен салыстырыңыз.
Іздеу жүйелері пайдаланушының іздеу сұрауына сәйкес келетін ең өзекті веб-мазмұнды табуға тырысады. Сіз өзіңіздің сайтыңызды іздеу сұраулары бойынша жақсырақ бағалауға көмектесе аласыз:
- Клиенттер сіздің өнімдеріңіз бен қызметтеріңізді іздейтініне көз жеткізіңіз
- іздеу жүйелері қай мазмұнның маңыздырақ екенін шешеді.
Бірнеше қадам веб-сайтты жоғары көтеру PS.
↑ Интернеттегі тұтынушыларыңызды түсініңіз
Дәстүрлі маркетинг сияқты, веб-сайтыңыздың SEO-ны жақсарту тұтынушыларыңыздың әрекетін түсінуден басталады. Мысалы, адамның өнімді немесе қызметті іздеуді қалай бастауы мүмкін екенін қарастырыңыз.
Awareness: Клиент шешімін қажет ететін мәселені біледі және кең іздеу шарттарын пайдаланып ықтимал шешімдерді іздей бастайды. Мысалы, «ағып тұрған кран».
Шолу: Клиент өз мәселесін біледі және оның қажеттіліктерін ең жақсы қанағаттандыратын шешімдерді іздей бастайды. Ол орынды, өнім мүмкіндіктерін немесе өнім түрін қамтитын кілт сөздерді пайдалана бастауы мүмкін. Мысалы, «Минсктегі сантехник».
Сатып алу: клиент сатып алуға дайын және, әдетте, кімнен сатып алатынын біледі. Олар көбінесе қызмет провайдерін тікелей іздейді. Мысалы, «А-сантехник».
Клиенттердің іздеу әрекетін түсіну сізге веб-мазмұныңызда қандай кілт сөздерді бағыттау керектігін түсінуге көмектеседі.
↑ Сайтыңызда кілт сөздерді пайдаланыңыз
Кілт сөздер – тұтынушы іздеу кезінде қолданатын сөздер немесе сөз тіркестері. Мысалы, «онлайн гүлдер» және «гүлдерді желіде қайдан сатып алуға болады» кілт сөздер болып саналады.
Сайтыңызда қолданылатын кілт сөздерді тұтынушылар іздеу кезінде қолданатын сөздермен сәйкестендіру SEO қызметінің маңызды бөлігі болып табылады. Сайтыңызға танымал кілт сөздерді немесе сөз тіркестерін қосыңыз. Бұл сөздерді бет тақырыптарында, бет мазмұнында немесе тіпті бетіңіздегі кескін файлдарының атауларында пайдаланыңыз.
Сіздің бизнесіңізге, қызметтеріңізге немесе орналасқан жеріңізге қатысты кілт сөздерді пайдаланыңыз. Сіз клиент кілт сөз немесе сөз тіркесі ретінде іздейтін кез келген терминдерді пайдалана аласыз.
Кеңес: Кілт сөздерді асыра пайдаланбаңыз. Бұл сіздің SEO әрекеттеріңізге теріс әсер етуі мүмкін. Мазмұныңыз табиғи түрде оқылатынына көз жеткізіңіз.
↑ Бет мазмұнын жиі жаңартыңыз
Веб-сайт мазмұнын үнемі жаңартып отыру іздеу жүйелерін сайтыңызға жиі кіруге ынталандырады. Олар сайтқа неғұрлым жиі кірсе, сайтыңыздағы жаңа мазмұнды соғұрлым тезірек табады. Бұл сонымен қатар белгілі бір рейтингтік артықшылықтарды қамтамасыз ете алады.
Сіз қосуға болатын жаңа мазмұн мысалдарына мыналар жатады:
- сіз сататын жаңа өнімдер немесе қызметтер туралы ақпарат
- тұтынушылардың табыс тарихы
- өнімдеріңіз немесе қызметтеріңіз туралы бейнелер немесе әңгімелер
- бизнесіңізге, өнімдеріңізге немесе қызметтеріңізге қатысты жаңалықтар.
Сондай-ақ, бар веб-мазмұн беттерін кем дегенде 6 ай сайын қарап шығу және енді өзекті еместерін жою маңызды.
Басқа веб-сайттардан сілтемелер алу
Веб-беттерді ретке келтірген кезде іздеу жүйелері басқа сайттардың қандай сілтеме жасайтынын немесе сіздің парағыңызды және жалпы сайтыңызды сілтеме жасайтынын қарайды. Іздеу жүйелері үшін сыртқы сайттардағы сілтемелер сіздің мазмұныңыздың дәлдігіне, өзектілігіне және пайдалылығына сенім білдіру болып табылады.
Дегенмен, барлық сілтемелердің салмағы бірдей емес. Аса беделді сайттардағы сілтемелер беделі төмен сайттардағы сілтемелерге қарағанда көбірек салмақ алады. Беделді сайттардан неғұрлым көп сілтемелер болса, сайтыңыздың рейтингі соғұрлым жоғары болады.
Мазмұныңызда мета тегтерді пайдаланыңыз
Мета тегтер - бұл веб-бетте көрсетілмейтін сайт кодындағы мазмұн бөліктері. Бұл тегтер іздеу жүйелеріне және браузерлер бетіңіз бен мазмұныңыз туралы қосымша ақпарат. Мета тегтердің мысалдары мыналарды қамтиды:
- мета сипаттамасы - сіздің парағыңыздың не туралы екенін сипаттау
- тақырып - шолғыш қойындысында көрсетілетін бетіңіздің тақырыбы
- alt мәтін – медиаға мәтіндік балама ретінде кескіндер сияқты медианы белгілеу.
Іздеу жүйелері кейде олар көрсететін іздеу нәтижелерінде мета сипаттамаңызды пайдаланады.
Ең соңғы SEO әдістерінен хабардар болыңыз
Іздеу жүйелері сайттарды рейтингтеу және іздеу нәтижелерін қайтару үшін веб-мазмұнды (мета тегтерді қоса) пайдалану тәсілін өзгертуі мүмкін. Сайтыңыздың рейтингі жақсы болуы үшін мыналарды тексеріңіз:
- Веб-беттерді саралау кезінде іздеу жүйелері нені бағалайтынын қадағалаңыз
- өнімдеріңіз бен қызметтеріңізге қатысты жаңа кілт сөздерді қадағалаңыз
- Жаңа іздеу әрекеттері мен технологияларын бақылаңыз (мысалы, дауыспен іздеу немесе кескін іздеуді пайдалану).