Google Play қызметіне қатысты мәселелер: серверден деректерді алу кезіндегі қате [RPC:S-7:AEC-0]
![Проблемы с сервисом Google Play: ошибка при получении данных с сервера [RPC:S-7:AEC-0]](/uploads/posts/2016-12/1481725414_rpc-s-7-aec-0-google-play-error.png)
Бұл қатені түзету үшін алдымен бірнеше негізгі қадамдарды бір-бірден орындау ұсынылады, бұл факт болмаса да, қатені түзетуге көмектеседі:
- Құрылғыңызды толығымен қайта жүктеңіз. Кейбір жағдайларда бұл мәселені шешеді.
- Құрылғыдағы уақыттың дұрыс екенін тексеріңіз. Белгіленген уақыт белдеуінің шындыққа сәйкес келетініне көз жеткізіңіз.
- Құрылғыдағы кэшті және басқа да шағын жинақталған деректерді тазалаңыз. Мұны істеу үшін:
- Өту Параметрлер - Бағдарлама менеджері - Барлық, содан кейін белгішені басыңыз Google Play қызметтері.
- Ашылған мәзірде түймені басыңыз Тоқтату, содан кейін орындаңыз орнатылған жаңартуларды жою.
- Өту Параметрлер - Бағдарлама менеджері - Барлық, содан кейін белгішені басыңыз Google Play қызметтері.
- Қызметпен синхрондауды қайта іске қосып көріңіз. Мұны істеу үшін өтіңіз Параметрлер - Есептік жазбалар - Гуглсинхрондауды өшіру. Құрылғыны қайта жүктеп, осы мүмкіндікті қайта қосыңыз.
Радикалды әдістер: Google есептік жазбаңызды жою
Егер жоғарыда аталған әдістер серверден деректерді алу мәселесін шешпесе, Google қызметінде тіркелгіңізді қайта құруға жүгінуіңіз керек. Мұны істеу үшін:
- Ашыңыз Параметрлер - Есептік жазбалар - Гугл.
- Түймені басыңыз Есептік жазбаны жою.
- Осыдан кейін құрылғыны қайта іске қосыңыз және Google қызметінде жаңа профиль жасаңыз.
Сондай-ақ оқыңыз:
- Play Market қолданбалар дүкенінде 492 қатені түзету
- Play Market қолданбаларын жүктеп алу немесе жаңарту кезіндегі қате 504: мәселені шешу
- Play Market қолданбалар дүкеніндегі 491 қате - оны қалай түзетуге болады?
- Android телефонындағы Google Play қызметтері
- Қолданбаларды Play Market қызметінен жүктеп алу мүмкін емес. Мәселені шешу