FreePrograms.me

Қосылым ақаулығы немесе жарамсыз mmi коды

Проблема подключения или недействительный код mmi

Егер сіз қоңырау шалуға, SMS жіберуге немесе шот теңгеріміне сұрау салуға тырысқанда, телефон экранында қосылым ақаулығы және жарамсыз MMI туралы хабарлама пайда болса, қосылымды қалпына келтіру үшін қарапайым манипуляцияларды орындау керек. Оларда күрделі ештеңе жоқ, тіпті тәжірибесіз пайдаланушы оларды орындай алады. Біріншіден, MMI кодымен жылдам таныстыру

MMI (Man-Machine Interface) коды мобильді құрылғының пернетақтасынан USSD сұрауын жасау үшін пайдаланылады. Ол жұлдызшадан басталып, хэшпен аяқталады. Код ішінде күрделірек сұрауларды орындау кезінде параметрлерді бөлу үшін жұлдызша қолданылады.
Біз әдетте мұндай комбинацияларды қашан қолданамыз теңгерім туралы ақпаратты сұрау, жарамдылық мерзімі, сағ тіркелгіңізді толтыру i t. d.
Кейде мұндай сұрауды орындаған кезде экранда қате пайда болады: «Қосылым мәселесі немесе жарамсыз MMI коды».
Бұл қатені шешудің бірнеше жолы бар.

SIM карта мәселесі

Барлық электрондық өнімдер сияқты, SIM картасы физикалық тозуға ұшырайды және дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Қосылым қатесін түзету үшін картаны ауыстыру үшін қызмет көрсету орталығына хабарласу керек. Дегенмен телефон нөмірі сол күйінде қалады. SIM картасын 2 жыл сайын ауыстыру ұсынылады.

3G қамту жеткіліксіз

Ұялы байланыс операторлары өздерінің қамту мүмкіндіктерін үнемі жетілдіріп, үшінші буындағы 3G байланысын пайдаланады, бірақ ол әрқашан күткендей жұмыс істей бермейді.
Заманауи телефондар да модернизацияға бейім. Осы себепті олар әдепкі бойынша GSM/WCDMA желісіне автоматты түрде қосылу мүмкіндігін пайдаланады. Бірақ 3G қосылымы үзілген кезде бұл желі әрқашан тұрақты бола бермейді.

Қамту жеткіліксіз болған кезде қатені жою үшін орнату керек GSM желісі келесідей:
- телефон параметрлеріне өтіңіз;
- содан кейін «Желі» мәзіріне өтіп, «Ұялы желілер» тармағын таңдаңыз;
- «Желі режимі» параметрінде желі режимін «Тек GSM» күйіне өзгертіңіз;
- телефонды қайта жүктеңіз.
Бұл режимді біржола өзгерту қажет емес. Біраз уақыттан кейін алдыңғы желі режимін қайта қосып көріңіз. Жаңа жабындар смартфондарды барынша пайдалануға мүмкіндік береді: жоғары сапалы бейнебайланыс, жоғары жылдамдықты интернетті пайдалану және т.б. Бірақ бұл қамту жеткіліксіз болса немесе үнемі жетілдірілсе, бұл әрқашан жайлылықты білдірмейді.
28 жылғы 2014 мамыр 12
Түсініктеме
Суреттегі кодты енгізіңіз:*
Код оқылмайтын болса, оны жаңарту үшін суретті басыңыз
  1. Алдар
    23 жылғы 2014 қазан 17:21
    Мен барлық опцияларды қолданып көрдім, әлі де қате. Баланс тексерілді, кіріс қоңыраулар қабылданады, 3g желісі қалыпты... Басқа телефонға сим карта салдым, бәрі жұмыс істейді. Tel Pantek Vega темір. MegaFon операторы. Не істеуім керек?
  2. adminvag5
    23 жылғы 2014 қазан 18:49
    Алдар, мен сіздің сұрағыңыздың мәнін түсінбедім. Қоңыраулар, теңгерім және интернет жақсы болса, қандай мәселе бар?
  3. rsdm
    29 жылғы 2014 қазан 11:52
    xiaomi rr1s телефоны. Ростелекомға қосылу. «Дұрыс 3g» немесе «тек 3g» режимінде қосылым мен Интернет 5 минуттан бір сағатқа дейін жұмыс істейді, содан кейін барлық желі сілтемелері сақталғанымен, Интернет пен қосылым жоғалады. Ussd сұрауын жіберген кезде «желі қатесі немесе қате mmi коды» дейді.
    Мен оны жаңарттым, SIM картасын ауыстырдым, барлық параметрлерді қолданып көрдім - ештеңе көмектеспейді.
    2g режимінде байланыс жақсы, бірақ ұзақ уақыттан кейін Интернет жұмысын тоқтатады - қайта жүктеу барлық мәселелерді шешеді. Бірақ сіз 3g-де ыңғайлы отыра алмайсыз.
    SIM картасы алдыңғы телефонда жақсы жұмыс істеді. Мен мегафон SIM картасын қолданып көрдім, бірақ тек 3 сағатта бәрі жақсы болды.
    Не кеңес береміз?
  4. timur
    13 жылғы 2014 желтоқсан 01:13
    Барлығы жұмыс істеп тұрған сияқты, бірақ мәзірден тыс қызмет көрсету нұсқаулығына арналған ussd сұрауы басқа опцияларды таңдаған кезде жұмыс істемейді.
  5. Карина
    16 жылғы 2015 мамыр 21:14
    Қайырлы кеш. Мен қанша тырыссам да, MMI қатесін аламын және SIM - бұл жаңа телефон Samsung alpha 32gb
  6. Юлия
    Юлия
    28 жылғы 2015 мамыр 22:30
    Ура!!! Рақмет сізге! Табылды!!
  7. Азер
    2 жылғы 2017 маусым 12:21
    Мен сіз ұсынғандай жасадым
    Бірақ MMI коды қайтадан қате береді
    Өтінемін көмектесіңізші
  8. Қайт.15
    4 жылғы 2017 маусым 10:05
    Азер, сен SIM картасын жаңасына ауыстырдың ба?
  9. Ed
    12 жылғы 2017 тамыз 09:22
    Соңында үтірді қосу арқылы сұрауды орындап көріңіз, яғни. мысалы *100#, (жұлдызша түймесін басып тұру арқылы үтір қойылады).

    Мәселе шешілді! «Қоңыраулар» - «орын» параметрлерінде «әдепкі ел коды» опциясын өшіріңіз, сонда бәрі жұмыс істейді! Түрлі нұсқаларда Android әртүрлі мәзір топтарында орналасқан. Бұл параметр ел кодын «+7», «+3» және т.б. ауыстырады. Сондықтан сұраулар жұмыс істемейді.
  10. Max
    23 жылғы 2018 қазан 19:15
    Адамдар, қоңыраулар журналын тазалаңыз!!! Маған көмектесті
  11. Шаты
    Шаты
    2 жылғы 2023 желтоқсан 15:59
    Менің жағдайда, бұл 3g қамту жеткіліксіз болуы мүмкін. Маған солай көрінеді. 
  12. аххлов
    аххлов
    6 жылғы 2023 желтоқсан 12:20
    Мен өз проблемамды таптым! оны түзету өте оңай болып шықты! Рақмет сізге!